به گزارش ایرنا، سرهنگ سید حجت فتاحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال افت شدید دما و بارش برف در اکثر مناطق استان در روز های اخیر با تلاش شبانه روزی راهداران و برف روبی آنها تمامی جاده های اردبیل باز است.
وی از مسدود بودن محور خلخال به پونل از طرف استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این محور به علت صعب العبور بودن، کاهش ضریب ایمنی عبور و مرور و و احتمال سقوط بهمن و با هدف پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
وی با اشاره به اینکه تردد در جاده خلخال به اسالم نیز تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است، بیان کرد: شهروندان در صورت امکان از هرگونه سفر غیرضروری در این شرایط جوی در آن مسیر خوداری کنند.
سرهنگ فتاحی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
رییس پلیس راه استان اردبیل برای سهولت و امنیت در عبور و مرور خواستار توجه رانندگان به تذ کرات و توصیه‌های پلیس شد و گفت: پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، مدیریت زمان سفر و اجتناب از تغییر مسیر ناگهانی از اصول مهم رانندگی در فصل زمستان است.
وی گفت: ماموران پلیس راه استان اردبیل به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران و تامین امنیت راه ‌ها هستند.
/60166130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.