نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همزمان با هفته وحدت و با حضور 6 کشور اسلامی جشنواره بین‌المللی مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: چهارمین جشنواره بین‌المللی مناظرات رضوی باشکوهتر از سال‌های گذشته به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان در این جشنواره آثار خود را در بخش‌های مختلف عرضه کنند.
وی به پیشنهاد تغییر قطب‌بندی کنکور برای استان اردبیل به جای قطب‌بندی فعلی اشاره و خاطرنشان کرد: پیشنهاد حضور استان اردبیل در قطب گیلان و زنجان ارائه شده بود که با بررسی این پیشنهاد و جمع‌بندی نظرات کارشناسان حوزه آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد به جای این تغییر قطب بر افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های استان و تعدد دانشگاه‌های استان اردبیل اهتمام شود.
امام جمعه اردبیل با انتقاد از عدم پیگیری مسئولان استان برای راه‌اندازی دانشگاه صنعتی بیان کرد: ضرورت دارد با پیگیری این موضوع از طریق وزارت علوم مجوز لازم برای راه‌اندازی دانشگاه صنعتی گرفته شده و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این مجموعه فراهم شود.
عاملی از برگزاری تجمع عاشورایی اهالی استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی با مشارکت تشکل‌های بخش خصوصی در ایام محرم قدردانی کرد و افزود: این تجمعات نشان از عشق و ارادات مردم استان به ساحت اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین از سپاه حضرت عباس(ع) در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته حال و هوای دوران ایثار و جهاد و شهادت را برای مردم استان تداعی کرد.
عاملی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری نمایشگاه مناسب دوازدهمین نمایشگاه سراسری اردبیل بیان کرد: تقارن برپائی نمایشگاه با شروع سالتحصیلی و آغاز فعالیت دانشگاه‌ها بر برگزاری کمی و کیفی این نمایشگاه و مطلوبیت آن افزود.
در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در سالجاری پوستر چهارمین جشنواره بین‌المللی مناظرات رضوی رونمائی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.