رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: نیروی انتظامی با مجاهدت بی‌نظیر و در عین حال خاموش سعی کرده است تا در تامین امنیت و آرامش کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.
جواد انصاری در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، با تبریک هفته نیروی انتظامی به سلحشوران عرصه دفاع از امنیت و آرامش کشور اظهار کرد: همچنان فرماندهان و نیروهای پرتلاش انتظامی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مرزی در دفاع از کیان این مرز و بوم سعی می‌کنند تا مشق شهادت کنند و اجازه ندهند تا عده‌ای سوداگر مرگ و اخلالگر نظام اجتماعی و امنیتی کشور را به مخاطره بیندازد.
وی با بیان اینکه مجموعه پرتلاش نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از مرزبانی گرفته تا پلیس آگاهی، پلیس راه و بخش‌های دیگر سعی می‌کنند تا بهترین و نافذترین خدمات را برای جلب رضایت مردم ارائه کنند، خاطرنشان کرد: خدمات نیروی انتظامی قربت و نیت الهی پاداش دنیوی و اخروی برای مجموعه خدوم نیروی انتظامی را به همراه دارد.
رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل ادامه داد: بنده از نزدیک چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی که کشورمان مورد هجمه مختلف استکبار جهانی است به عینه مجاهدت سربازان فداکار نیروی انتظامی را مشاهده کردم که جای دارد یاد و خاطره شهیدان این نیروی قویدل را گرامی داشته و بر روح و روان تابناک آنها سلام و صلواتی را نثار کنیم.
انصای افزود: امروز مجموعه انتظامی چه در سطح کشور و در سطح استان اردبیل با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند تا امنیت، آسایش و آرامش جامعه را به شایستگی برقرار کنند که این مجاهدت‌های خاموش به یقین اسباب جلب رضایت الهی و هموطنان را زمینه‌ساز خواهد شد.
وی گفت: شورا و شهرداری نیز همواره در کنار مجموعه انتظامی استان اردبیل است و در حد وسع و توان سعی کردیم تا در این سنگر غرورآفرین در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشیم و در حد وسع و توان به مطالبات و درخواست‌های آنها در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم کمک کنیم.
رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل بیان کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سعی خواهیم کرد تا با حضور در مجموعه انتظامی قدردان تلاش و مجاهدت پرسنل نیروی انتظامی باشیم و به نمایندگی از مردم از تلاش آنها در برقراری نظم و آرامش در استان اردبیل که از این لحاظ در جایگاه ممتاز قرار دارد قدردانی و سپاسگذاری کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.