به گزارش ایرنا، بخشدار بخش خلیفان مهاباد روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: احداث پل و دیوارکشی ساحلی در سه روستای قوزلوجه، خانگی منگور و بیطاس با هزینه 20 میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.
علی بیژن فر افزود: آبرسانی از طریق لوله کشی به روستاهای پیرمکاییل و کهنه ده با 9 میلیارد ریال هزینه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با افتتاح این طرح بیش از 100 خانوار با 350 نفر جمعیت تحت پوشش آبرسانی روستاهای بخش خلیفان مهاباد قرار می گیرند.
وی همچنین از افتتاح طرح های کشاورزی روستای خالدلیل خبر داد و بیان کرد: 13 پروژه کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار و قطره ای و پوشش کانال های بتنی با هزینه 6 میلیارد ریال از دیگر طرح های روز پنجم هفته دولت است که به بهره برداری می رسد.
بخشدار بخش خلیفان شهرستان مهاباد ادامه داد: طرح های شهرداری خلیفان شامل پارک جنگلی این شهر، احداث پیاده رو، ساماندهی ساختمان ورزشی با اعتبار پنج میلیارد ریال همزمان با هفته دولت کلنگ زنی شده است که تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت 2 دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری اسبق) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.