احد نورانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار جوان درخشش قابل قبولی در دیدارهای لیگ برتر ایران داشته و مورد توجه کادر فنی تیم ملی امید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: «آزادی» پس از 2 سال حضور در ترکیب تیم جوانان جوانان تراکتورسازی تبریز از سال گذشته و برای دومین سال پیاپی پیراهن تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر ایران را بر تن کرده است.
وی با اشاره به اینکه این بازیکن پیراهن شماره 10 تیم ملی امید ایران را در جاکارتا بر تن خواهد کرد، گفت: حضور این بازیکن جوان و آینده دار در مسابقات مهم آسیایی و برون مرزی افق روشنی برای این فوتبالیست به شمار می رود تا در آینده شاهد عضویت وی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران باشیم.
نورانی گفت: بنا به اعلام «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم ملی فوتبال امید مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلم پور، مهدی رحیمی، علیرضا ارتا، محمد سلطانی مهر، یونس دلفی، محمد امین اسدی، محمد مهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، مهدی قائدی، شهاب عادلی، سید ابوالفضل رزاق پور، رضا جبیره، احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، سینا زامهران، شاهین عباسیان، محمد خدابنده لو و عارف آقاسی 20 بازیکن اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا خواهند بود.
وی ادامه داد: طبق اعلام مدیر تیم ملی فوتبال امید زیر 21 سال، بازیکنان صبح روز شنبه 13 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی می کنند.
به گزارش ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: ما یک نسل بسیار خوب و مستعدی از فوتبالیست ها را در اختیار داریم که صاحب کیفیت فنی هستند و بدون شک برای آینده فوتبال ایران مناسب خواهد بود.
تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی با گروه سختی مواجه است و در گروه خود با تیم های عربستان، کره شمالی و میانمار مصاف خواهد کرد.
هدف اصلی این تیم کسب سهیمه المپیک 2020 ژاپن است و به بازی های آسیایی با هدف المپیکی شدن نگاه می کند و به تازگی 2 دیدار دوستانه با تیم ملی امید زیر 23 سال عراق انجام داده که یک پیروزی به دست آورده است.
به گزارش ایرنا «محمدرضا آزادی» متولد شهرستان نقده است؛ این جوان فوتبالیست قبل از سال 1394 و قبل از عضویت در تیم تراکتورسازی تبریز در تیم های نوجوانان و جوانان این شهرستان توپ می زد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.