به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم عباس نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد 364 فقره پرونده طی سال گذشته در مورد قاچاق کالا و ارز به دادسرای این شهرستان ارجاع شده است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش حضور مردم در فضای مجازی، اضافه کرد: در یکسال گذشته تعداد 306 مورد پرونده در زمینه فضای مجازی در این شهرستان تشکیل شده است.
دادستانی عمومی و انقلاب ماکو موارد مطرح شکایت در زمینه فضای مجازی را انتشارعکس، اطلاعات شخصی و رمز بانکی عنوان کرد و ادامه داد: انجام معاملات در فضای مجازی بسیار پرخطر است.
وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال 1396 در این شهرستان 80 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، ادامه داد: با کشف 130 کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی سه ماهه نخست سال جاری آمار کشفیات از مهر سال گذشته تاکنون به 210 کیلوگرم رسیده است.
وی ادامه داد: 45 نفر طی سال گذشته به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند که این اقدام به صورت محرمانه و کاملا رایگان صورت می گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب ماکو اضافه کرد: 410 هکتار از اراضی ملی در سال گذشته با تشکیل 662 فقره پرونده رفع تصرف شده که با رشد 10 درصدی مواجه است.
وی ادامه داد: در سال گذشته آمار رانندگی بدون کارت گواهینامه 10 درصد و نگهداری مواد مخدر 25 درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا شهرستان ماکو یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است که در امتداد مرزهای ایران با کشورهای ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان قرار دارد.
3072/7132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.