به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه بوکان در مراسم افتتاح این طرح عمرانی گفت: برای اجرای این طرح ها یک میلیارد و 400 میلیون ریال شامل 500 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان و 900 میلیارد ریال توسط اهالی روستا پرداخت شده است.
سرهنگ حسین جمشیدی اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه بوکان در سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال در حوزه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت کرده است.
وی بیان کرد: بسیج سازندگی از نهادهای درخشان انقلاب اسلامی است که با عملکرد خود توانسته برای محرومیت زدایی مناطق محروم تلاش های خوبی انجام دهد.
وی گفت: یکی از اهداف بسیج سازندگی استفاده از نیروی جوان جامعه و پر کردن اوقات فراغت جوانان در مسیر پیشرفت جامعه بوده و تاکنون در این عرصه گام‌های موثری برداشته ‌شده است.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای محرومیت زدایی کارهای خوبی انجام داده و این موضوع مهم همچنان در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.
جمال خسروی در خصوص اهمیت و توجه به مصرف اصولی آب در مناطق روستایی بیان کرد: بر همگان لازم و ضروری است که در مصرف آب در کشاورزی و شرب صرفه جویی داشته باشند که در ایام اوج مصرف با مشکل مواجه نشویم.
وی اضافه کرد: در سال زراعی جاری 330 میلیمتر بارش در شهرستان بوکان گزارش شده است.
فرماندار بوکان افزود: طرح آب مجتمع 165 روستایی در شهرستان بوکان در کمیته برنامه ریزی مطرح و برای آن بودجه اختصاص خواهد یافت و عملیات اجرایی آن نیز امسال آغاز می شود که با اجرای این طرح مشکل آب این روستاها رفع می شود.
خسروی در خصوص طرح های گاز رسانی به روستاهای شهرستان بوکان گفت: امسال عملیات اجرایی گازرسانی 51 روستای این شهرستان در مسیرهای جاده برهان، مسیر سد شهید کاظمی و خلیفان آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تاکنون گاز رسانی به 40 روستای شهرستان بوکان صورت گرفته است.
شهرستان بوکان با داشتن 172روستا و 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.