به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه های نماز جمعه بوکان با گرامیداشت روز هشتم اسفند به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: تعلیم و تربیت درست از مبانی پیشرفت جامعه بشری در آموزه های دینی به شمار می رود و برای تربیت فرزندان باید آموزه های اسلامی به صورت کامل اجرا شود.
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی نیاز به تربیت دینی دارد تا افراد در آن استعدادهایشان را شکوفا کنند، بیان کرد: تربیت در همه‌ ابعاد اعتقادی، عبادی و اخلاقی با توجه به ابعاد وجودی انسان کار ساده ای نیست و علاوه بر معلمان، والدین نیز باید به آن توجه خاصی داشته باشند.
ماموستا احمدی ادامه داد: تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مهمترین فلسفه های بعثت پیامبران باید در جامعه اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز بوکان با اشاره به گناه ایجاد مزاحمت برای مردم در جامعه، افزود: مزاحمت ها و اخلاگری هایی که در خیابان پاسداران تهران رخ داد، مستحق برخورد شدید مسئولان است.
خطیب جمعه بوکان ادامه داد: مزاحمت ایجاد کردن برای مردم به هر نحوی از گناهان کبیره است و در قانون مجازات اسلامی هم برای آن تعیین مجازات شده است.
وی گفت: مسئولان باید با مزاحمان برخورد قاطعی داشته و نیروهای نظامی و انتظامی هم در این خصوص جدیت داشته باشند تا دیگر کسی جرات ایجاد مزاحمت به مردم را به هر نحوی نداشته باشد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد و دومین شهر پرجمعیت جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود.
3072/3093/ 7510
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.