فرماندار شهرستان ماکو گفت: مسئولین ذیربط شهرستانی شرایطِ بهتری در جهت حضور مسافرین نوروزی فراهم کنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  شاهین علیزاده در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که با حضور مسئولین ادارات و سازمانها در محل فرمانداری برگزار شد  بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های غنی در باب جاذبه های گردشگری شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت: مسئولین ذیربط شهرستانی باید شرایط را در جهت حضور مسافرین نوروزی چه داخلی و چه خارجی به نحو احسن و مطلوب فراهم کنند.
فرماندار شهرستان ماکو با تاکید بر اینکه باید باارائه تسهیلات نوروزی در جذب گردشگر موفق باشیم خاطر نشان کرد: ورود گردشگر به شهرستان ماکو موجب ترقی و رونق اقتصاد منطقه است.
علیزاده بر مناسب سازی و پاکسازی ورودی شهرها و جاده ها از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: پارک ها و مناطق تجمع و تفریحی باید مناسب برای حضور مسافرین نوروزی باشد.
وی برضرورت آماده سازی مناطق و مکان های تاریخی و فرهنگی برای استقبال کنندگان از سوی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ماکو تاکید کرد.
فرماندار شهرستان ماکو با عنوان اینکه معمولاً در ایام نوروز ورود و خروج مسافرین از گمرک مرزی بازرگان بیشتر است خاطرنشان ساخت: این امر لازمه برنامه ریزی و هماهنگی گمرک بازرگان با کشور ترکیه را می‌طلبد تا مسافرین در گمرک معطل نشوند.
نظارت بر مراکز عرضه و فروش مایحتاج مردم از مهمترین بخشهای بود که فرماندار ماکو بر آن اشاره و اظهار کرد: اداره صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف باید از گرانفروشی در بازار ماکو جلوگیری کرده و نظارت خود را در این ایام افزایش دهد.
تامین سوخت برای جایگاه های سوخت از دیگر عناوینی بود که فرماندار ماکو بر آن تاکید کرد و افزود: مساجد بین راهی و داخل شهری هتل ها باید با تمامی امکانات و تجهیزات جوابگوی مسافرین باشند.
فرماندار شهرستان ماکو بر اعتراضات اخیر از سوی مردم در کشور اشاره کرد و گفت: مردم همچنان در ۲۲ بهمن به میادین آمدند و با حضور خود حمایت قاطعانه خویش را نسبت به انقلاب اسلامی ایران اثبات کردند.
در پایان این جلسه از اداره‌جاتی که در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی برگزار کردند و از خبرنگار خبرگزاری ایسنا در ماکو به خاطر پوشش خبری این ایام تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.