استاندار آذربایجان غربی گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی عامل پیشرفت کشور است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، محمد مهدی شهریاری امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر ضمن تقدیر از اعضای ستاد بخاطر برنامه ریزی برنامه های پربار برای بزرگداشت این دهه ، بر ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم تاکید کرد و گفت : تنها عاملی که می تواند کشور ما را به سمت موفقیت وپیشرفت پیش ببرد وحدت است لذا باید از آن در راستای تقویت پایه های نظام بهره برد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در بیشتر موارد مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم خود باعث شده ایم و آسیب هایی را هم در این زمینه متحمل شده ایم هر چند دشمن نیز به این مشکلات دامن زده و یاس و ناامیدی هایی را در بین مردم ایجاد کرده است.

شهریاری گفت: انقلاب اسلامی را در شرایطی می توانیم به عنوان الگو صادر کنیم که کشور درعلم و تکنولوژی پیشرو بوده و همه بخشهای کشور در اوج باشد چراکه با ضعف اقتصادی نمی شود انقلاب را در منطقه و دنیا صادرکرد از این رو وظیفه و مسئولیت ما در این برهه از زمان سنگین است .

استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد با گسترش روحیه وحدت و همدلی برنامه های دولت به سمتی برود که مسائل و مشکلات رفع و به سمت پیشرفت و توسعه گام برداریم.

شهریاری از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر خواست در اجرای برنامه های این دهه مردم نیز بیش از پیش مشارکت کنند که این خود باعث عظمت و شکوه این برنامه ها می شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به تشویق و ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، انتخاب سخنران برنامه های این دهه و پرداختن به موضوعات و مسائل مربوط به وحدت و همدلی در بین مردم و دوری از مسائل تفرقه انگیز ، همچنین اطلاع رسانی و بیان اقدامات دولت در این ایام تاکید کرد و گفت: برای سخنرانی 22 بهمن امسال در ارومیه از سید علی خمینی دعوت شده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.