به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مسئولان است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی را برای مردم و جهان نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه جهش‌ های علمی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار موثر و چشم گیر بوده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی هم‌اکنون در بسیاری از عرصه‌های علمی به‌ویژه در زمینه طب، انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی، بیو تکنولوژی، سلولهای بنیادی و دیگر فناوری‌های نوین صاحب رتبه‌های برتر جهانی بوده، که تمام این ها نشان از مدیریت انقلابی است.
وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری نسبت به جوانان مستند ساز اظهار کرد: جوانان باید با جهت‌گیری انقلابی خود با هوشمندی در مقابل جنگ نرم دشمن و نقد منصفانه از زبان‌های هنری و امیدبخش در جامعه استفاده کنند.
امام جمعه چایپاره با اشاره به قدرت‌نمایی دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش محمدرسول‌الله (ص)، پیام اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به جهانیان صادر کرد.
حجت الاسلام جمشیدی ادامه داد: آزمایش جدیدترین دستاوردهای دفاعی ارتش جمهوری اسلامی پیام صلح و دوستی به همسایگان و مسلمانان و نماش قدرت در برابر غرب و اسرائیل است.
به گزارش ایرنا، چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093
خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.