مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: توسعه مراکز فراگیر از برنامه‌های مهم کانون استان در ماه‌ها و سال‌های آینده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امروز به مناسبت هفته ملی کودک، تعدادی از دانشجویان دارای نیازهای ویژه به همراه والدین خود، با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی دیدار کردند.

در این دیدار جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر اینکه مرکز فراگیر کانون با تمام ظرفیت در اختیار آموزش و پرورش استثنایی است گفت: اگر چه در شهرستان‌ها مرکز فراگیر راه‌اندازی نشده اما، مربیان کانون تا حدودی دوره‌های لازم برای آموزش و رفتار با کودکان دارای نیازهای ویژه را گذرانده‌اند.

در ادامه این دیدار عیسی محمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی  نیز ضمن تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کودکان را در مسیر آموزش، به صورت حرفه‌ای هدایت می‌کند گفت: براساس تجربه‌ای که در مدارس استثنایی داشته‌ایم، تعامل آموزش و پرورش با کانون می‌تواند مسیر آموزش را در مدارس متحول کند.

وی افزود: در سال گذشته نقش مرکز فراگیر کانون در تحول آموزشی دانش‌آموزان مدرسه استثنایی که طرح کانون مدرسه در آن اجرا می‌شد بسیار چشمگیر بود و تلاش می‌شود که امسال دانش‌آموزان بیشتری از این فضا استفاده کنند.

محمدی تصریح کرد: این دانشجویان زمانی در مدارس استثنایی تحصیل کرده‌اند که با وجود تلاش‌های بسیار معلمان این مدارس و والدین آن‌ها خلاء مراکزی چون مرکز فراگیر کانون احساس می‌شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.