به گزارش ایرنا، تیم های شرکت کننده این مسابقات در 2 گروه چهار تیمی و 2 گروه دیگر پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند و تیم های آذرباتری و کیا اسپورت به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.
در این مسابقات تیم های نیارو، آذرباتری، کیا اسپورت، شیرینی طلاییه، راهداری، موزیک آذربایجان، شهید باکری، منطقه آزاد ماکو، منتخب نوجوانان، آکادمی علیزاده یک، آکادمی علیزاده 2، زنده یاد هاشمی، دوردانه، صنایع چسب سینا، هیات همگانی، کالای ورزشی میلاد، سالن ورزشی جهتلو و جوانان بالو حضور داشتند.
مرحله مقدماتی این مسابقه ها به صورت دوره ای برگزار شد و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود کردند و دور دوم نیز به صورت حذفی برگزار شد که در نهایت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در مرحله حذفی تیم راهداری سه بر یک در فینال تیم آذرباتری را شکست داد و قهرمان مسابقات شد و همچنین تیم کیا اسپورت در رده بندی، تیم شیرینی طلاییه را سه بر یک مغلوب خود ساخت که به این ترتیب تکلیف تیم های دوم تا چهارم این مسابقات مشخص شد.
به گزارش ایرنا، به تیم های اول تا سوم این مسابقات 32 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
برخی از ستاره های والیبال کشور چون سعید معروف/کاپیتان تیم ملی/ از تیم های ارومیه به میادین ملی راه یافته اند و این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا مطرح است.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
همچنین با دستور ویژه استاندار آذربایجان غربی نخستین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه راه اندازی می شود تا دوستداران و ورزشکاران شاهد بالندگی روزافزون این رشته ورزشی در شهر عاشقان والیبال باشند.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.