رییس اداره آموزش و پرورش سلماس گفت: در 33مین همایش تجلیل از مقام معلم در سلماس از تلاشهای بیش از 160 معلم و همکار فرهنگی بازنشسته این شهرستان تقدیر به عمل خواهد آمد.

رسول موسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ضمن تبریک هفته معلم به تمامی معلمان دلسوز ایران اسلامی، گفت: شنبه هفته آینده در 33مین یادواره نکوداشت مقام معلم از تلاشها و فداکاریهای 166 معلم منتخب منطقه ای، و همکاران فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته سلماسی تجلیل به عمل خواهد آمد.

موسی زاده افزود: 114همکار بازنشسته،‌ 20نفر از پیشکسوتان عرصه معلمی و نیز 32 معلم منتخب منطقه ای شهرستان سلماس در این همایش مورد تجلیل قرا خاوهند گرفت.

وی اظهار کرد: نحوه گزینش معلمین منتخب بر اساس شیوه نامه ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش استان و در 3 بند ارزشهای انسانی اخلاقی و اعتقادی، صلاحیتهای حرفه ای معلمی و نیز فعالیت های غیر از معلمی است است که بر حسب امتیاز بندی تعریف شده در این 3 بند از طرف مدارس معرفی و توسط کمیته ای ویژه در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان انتخاب شده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش سلماس با اشاره به نقش تاثیرگذار اموزش و پرورش در پیشرفت علمی و فرهنگی نسلهای کشورها، تصریح کرد: امیدواریم با تجلیل هرچه بهتر از زحمتکشان تعلیم و تربیت بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان در ساختن آینده کودکان این سرزمین را پاس بداریم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.