به گزارش ایرنا، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) روز سه‌شنبه در این یادواره با بیان اینکه نسل جدید جامعه واقعیت‌های جنگ تحمیلی و آرمان‌های شهدای گرانسنگ را بخوبی درک نکرده‌اند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های والای آنها را در جامعه بخوبی نهادینه می‌کند. 

سردار مجید ارجمندی‌فر با بیان اینکه امروز امنیت، آسایش و اقتدار و پیشرفت ما مرهون پاک خون این شهدا است، افزود: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر چیز، خود را مدیون فداکاری و اخلاص شهدا و ایثارگران می‌داند از اینرو مسوولان باید با برگزاری چنین یادواره‌هایی فضای کشور را متاثر از عطر ایثار و شهادت کنند. 

وی از شهادت به عنوان بالاترین مقام در درگاه الهی یاد کرد و ادامه داد: روحیه شهادت‌طلبی یکی از معیارهای حفظ انقلاب اسلامی است که این روحیه باید در جامعه نهادینه شود. 

وی ادامه داد: همه آحاد جامعه بویژه نسل‌های آینده که در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود، باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و خون پاکی باشند که آنان در راه اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ریختند. 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن نام شهدا و بیان آرمان‌ها و اهداف آنها در جامعه یک وظیفه همگانی است، افزود: امروز دشمن با استفاده از ابزارهای پیشرفته از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کشور ما هجوم آورده‌اند لذا باید با هوشیاری کامل با این دسیسه‌ها مقابله کرد. 

در پایان این یادآوره از خانواده‌های شهدا، جانبازان و پیشکسوتان جبهه و جنگ این منطقه تجلیل شد.

 پلدشت با ۴۲ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های مرزی آذربایجان‌غربی است کع در شمال غربی‌ترین نقطه ایران و ساحل زیبای رود ارس است. 

۷۱۳۲/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.