قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم ولایت مدار کارنامه درخشانی از خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جا گذاشتند.
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نصرت‌الله لطفی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب با توجه به فشار و تحریم‌های حداکثری که در دستور کار قرار داده‌ بودند انتظار عدم حضور مردم در صحنه را داشتند ولی مردم ولایت مدار کارنامه درخشانی از خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جا گذاشتند.
 وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط و مشکلات کنونی کشور با برآوردهای انجام شده در راهپیمایی امسال با رشد ۲۵ درصدی برخوردار بوده که در نوع خود مثال زدنی و بی‌نظیر بود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدلی، وحدت و انسجام بین دستگاه‌های مختلف اجرایی را مد نظر دارد و با هماهنگی‌های لازم با ارگان ها و دستگاه ها و ائمه جماعات سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات دارد.
وی بیان کرد: همدلی تمام احزاب و اقشار در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب نمایش داده شد و بهترین مسیر و چراغ راه همان بیانیه گام دوم انقلاب است که باید تمام توانمان را برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به کار گیریم.
لطفی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سرآغاز ورود به عرصه تشکیل نظام، دولت و جامعه اسلامی در راستای تحقق تمدن اسلامی است.
 به گزارش ایسنا،طی مراسمی از زحمات محسن شکرنیا تقدیر و طاهر بخشایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.