به گزارش ایرنا، در آیینی که روز چهارشنبه در دفتر ایرنای مهاباد با حضور ایرج شجاعی فرماندار مهاباد و جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد، از تلاش های این خبرگزاری در سال 1397 در زمینه بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری قدردانی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد اظهار داشت: ایرنا با بازتاب دقیق رویدادهای این حوزه به عنوان منبع خبری قابل اعتمادی برای سایر رسانه ها و پایگاه های خبری تبدیل شده است.
مجید پاتو گفت: این خبرگزاری با انتقال درخواست ها و انتظارات مردم از منابع طبیعی در حوزهای مختلف و بازتاب عملکرد و اقدامات منابع طبیعی به مخاطبانش به عنوان پل ارتباطی عمل و همین امر این رسانه را متمایزتر از دیگر رسانه ها کرده است.
در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیری از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از تلاش های خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد تجلیل شد.
خبرگزاری ایرنای مهاباد در سال 1397 در مجموع 95 خبر، گزارش، مصاحبه و یادداشت با موضوع منابع طبیعی منتشر کرده است.
دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی اواخر دهه 60 شمسی در شهرستان مهاباد تاسیس شد و شهرستان های مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، سردشت، اشنویه و تکاب را زیر پوشش خبری خود دارد.
در شهرستان مهاباد علاوه بر خبرگزاری ایرنا و صدا و سیمای مرکز مهاباد، 6 پایگاه خبری، 2 هفته نامه، 2 دوهفته نامه، یک ماهنامه و 2 فصلنامه هم اکنون مجوز فعالیت دارند.
3020/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.