عبدالصمد احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب چهار بازیکن در پست های مختلف می تواند نتایج قابل قبولی در دیدارهای دور برگشت رقم بزند.
وی بیان کرد: تیم فوتبال 90 با توجه به مشکلات ابتدای فصل و مواجهه با مشکلات مالی شرایط سختی را تجربه کرد اما عملکرد مناسب مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با تجربه این تیم بر تمامی این مصایب غلبه کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به بر طرف شدن مشکلات مالی، انگیزه بالای بازیکنان، جذب چند بازیکن با تجربه، تجربه های ارزشمند سرمربی، تلاش کادر مدیریتی و حمایت روزافزون مسوولان و هواداران رقابت های نیم فصل با رویکرد بهتری آغاز شود.
به گزارش ایرنا عبدالصمد احمدی متولد سال 1370 بوشهر است و فوتبال را از 11 سالگی با باشگاه برق شیراز شروع کرد و پیشتر سنگربان تیم های گل ‌گهر سیرجان، نفت ‌گاز گچساران و شهرداری بندرعباس بود.
امسال پس از جدایی «مهدی خسروی» از تیم فوتبال 90 ارومیه، احمدی برای صیانت از دروازه این تیم به خدمت گرفته شد.
همچنین رضا نبی ‌زاده بازیکن سابق تیم های ملوان بندر انزلی و فولاد یزد، پیمان پورصادقی مهاجم سابق تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرداری بندرعباس و محمد جلیزی مهاجم سابق استقلال اهواز، بازیکنان جدید و تازه به خدمت گرفته تیم فوتبال 90 ارومیه برای دیدارهای نیم فصل لیگ دسته یک کشور هستند.
تیم 90 ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت این رقابت ها روز پنجشنبه /20 دی ماه جاری/ در زمین چمن ورزشگاه تهرانسر به مصاف بادران تهران می رود؛ این تیم در هفته پایانی و شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان با نتیجه 2 بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی شکست خورد.
شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال 90 ارومیه نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور را با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به پایان رساندند و برای جبران امتیازهای از دست رفته چشم امید به دیدارهای دور برگشت دارند.
16 تیم گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک رقابت می کنند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.