حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی از جنبه های مختف دارای اهمیت است و در پرتو آن نباید اجازه بدهیم جای ظالم و مظلوم عوض شود.
وی اضافه کرد: حماسه 9 دی یک امتحان عظیم الهی بود و باید آن را به عنوان سالروز میثاق امت و امام پاس داشت.
وی بیان کرد: در فتنه 88 مردم با حضور پرشور در حماسه 9 دی نمره قبولی دریافت کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سفر ترامپ به عراق ادامه داد: این سفر بدون اطلاع، بیانگر زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی بوده و نشانگر این است که وی ارزشی به رهبران و قوانین آن کشور قائل نیست.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ترامپ بعد از خرج کردن میلیاردها دلار در منطقه با ترس از خود، خانواده و پست ریاست جمهوری مخفیانه وارد یک پادگان نظامی در عراق می شود و این بیانگر پوشالی بودن هیمنه آنهاست.
وی ادامه داد: ترامپ بعد از عراق بدون اطلاع مسوولان آلمانی وارد این کشور شده و این بیانگر یک ذلت و توهین به آلمان و مسوولان این کشور است.
امام جمعه ارومیه از حضور مردم در آیین عزاداری و مجلس ترحیم آیت الله شاهرودی و حضور آنان در برگزاری جشنواره محبت قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه نیز به مانند هفته های قبل با حضور مردم ولایی و مومن ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.