رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از استخراج 155 هزارتن سنگ معادن در این شهرستان خبراد. 

صادق قادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: آمار استخراج سنگ معادن در طول سال در شهرستان مهاباد 155 هزار تن بوده و بیشترین آمار مربوط به شن و ماسه و لاشه آهکی است.

وی  در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان مهاباد اظهار کرد: امسال تعداد 33 طرح پس از بررسی در کمیته فنی، شهرستان واحدهای تولیدی موفق به دریافت تسهیلات شده که 30 طرح از محل اشتغال روستایی و عشایری و سه طرح از محل اشتغال فراگیر است.

وی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پرداخت شده از محل اشتغال روستایی و عشایری 59 میلیون و 800 ریال است که زمینه اشتغال 247 نفر را فراهم آورده و میزان تقریبی تسهیلات برای اشتغال فراگیر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغال 39 نفر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: امسال تعداد 6 طرح برای واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان میزان 8 میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده است.

وی ادامه داد: بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان مهاباد به طور مستمر جهت پایش و بررسی آخرین وضعیت و همچنین درخواست متقاضیان به منظور برآورد پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا، انجام ظرفیت‌سنجی به منظور نخستین میزان تولید سالیانه انجام می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد با اشاره به آخرین وضعیت واحدهای صنعتی مهاباد اظهار کرد: تعداد 135 واحد صنعتی مهاباد دارای پروانه بهره‌برداری می باشند که از این تعداد 70 واحد آن فعال و 65 واحد از آن غیر فعال است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.