جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن اختلاف بین شیعه و سنی و دوری ملت از بسیج و تفکر بسیجی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ سید کاظم میرکاظمی زاده در یادواره شهدای بسیج عشایر منطقه مرزی کوزه رش که باحضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در مسجد روستای سنجی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بسیج گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن،اختلاف بین شیعه و سنی و دوری ملت از بسیج و تفکر بسیجی است.

سرهنگ میرکاظمی زاده افزود: دشمن هرگز به خصومت خود پایان نمی دهد و راهکار مقابله با توطئه دشمنان، وحدت بین مسلمین و آحاد ملت و داشتن تفکر و روحیه بسیجی است؛چرا که بسیج سردمدار حفظ وحدت است.

وی بیان کرد: :در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی,دشمن با تمام قوا تمام معاندین را با هم متحد کرده تا وحدت ملت ما و اصل نظام را برهم زند و در این راه هیچ وقت پا پس نمی کشد ولی همانگونه که امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند:"شتر در خواب بیند پنبه دانه,گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه"رهبر معظم ما با این پاسخ در قالب مزاح به دشمن این را فهماندند که ملت ایران همیشه به نظام و انقلاب و روحیه بسیجی خود پایبندند.

جانشین فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: بسیجی هرگز نباید به هیچ حزب و گروهی وابسته شود، چرا که بسیج نماد اقتدار و وحدت و فرهنگ والای مقاومت است و متعلق به تمام احاد ملت است .

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از خانواده شهید صلح الدین چوپانی تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.