به گزارش ایرنا، علیرضا ملامحمدی زاده در این پیام که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: همزمان با سالگرد آغاز هشت‌ سال دفاع مقدس و در روز نمایش اقتدار میهن، بار دیگر مظلومیت ملت ایران و بخصوص مردم شهیدپرور اهواز آشکار شد و هموطنان دلیر و عزیز خوزستانی هدف یک حمله تروریستی کور قرار گرفته و جهانیان نظاره گر در خون غلطیدن و شهادت مظلومانه جمعی از جوانان، زنان و کودکان ایرانی بودند.
در ادامه این پیام آمده است: قطعاً اقدامات تروریستی دشمنان، مردم ایران را در پیگیری آرمان های خود مصمم‌ تر و تلاش مسوولان کشور را دوچندان می کند و ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌ المللی هرگز در ایجاد جو رعب و وحشت و تفرقه میان ملت سرافراز ایران موفق نخواهند بود.
وی همچنین با محکوم کردن اقدامات تروریستی و خشونت‌ آمیز، بیان کرد: این تحرکات که در ادامه فشارهای اقتصادی دشمن با هدف تسلیم جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، سرنوشتی جز شکست استکبار را در پی نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، افرادی مسلح که وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه /31 شهریور/ در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسوولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفته است که 25 تن در این حادثه تروریستی شهید و 60 نفر مجروح و به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند؛ کودکان و غیرنظامیان در میان قربانیان هستند.
3214/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.