پیمان آرامون روز پنجشنبه در جلسه ستاد استقبال از مهر آذربایجان غربی افزود: این ستاد در صدد است تا بیشترین کمک را به اولیا و دانش آموزان در زمینه ایجاد امنیت روانی و آرامش در رفت و آمد به مدرسه و سپری کردن سال تحصیلی داشته باشند.
وی اضافه کرد: به علت اینکه سرویس مدارس در روزهای اول آغاز مدارس برنامه مشخصی ندارند، با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی می توان از بار مشکلات خانواده ها در این زمینه کاست.
وی بیان کرد: با توجه به این امر، والدین نیز باید با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دانش آموزان را به مدارس ببرند تا ضمن کاهش ترافیک، کاهش حوادث را نیز موجب شوند.
به گزارش ایرنا فعالیت استقبال از ستاد مهر در 17 محور در استان انجام می شود که دستگاه های مرتبط در زمینه های مختلف در قالب محورهای مشخص فعالیت می کنند.
این اقدامات و فعالیت ها در قالب برنامه ریزی های متفاوت برای اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، مدیریت پسماند و رفع عیوب شبکه های مواصلاتی در استان، تجهیز مسیر حرکت عابرین پیاده، بررسی میزان آمادگی دستگاهها درباره آبگرفتگی معابر و لغزنده شدن مسیرها، برنامه ریزی برای مصرف انرژی در فصول سرد سال، مناسب سازی فضاهای عمومی برای افراد کم توان و معلولان و نابینایان، پاکسازی معابر و جویبارها، اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه طرح ها و برنامه ها و اتفاقات رخ داده در ایام زمستان، از محورهای فعالیتی دستگاه ها هستند.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.