به گزارش ایرنا، ‌رییس هیات مدیره باشگاه مس سونگون روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیمات اخیر هیات مدیره اظهار داشت: صبح امروز، جلسه هیات مدیره با حضور مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در امور فرهنگ و ورزش و مشاور عالی مدیرعامل صنعت مس و فرماندار شهرستان ورزقان برگزار و در خصوص موضوعات اخیر تصمیم گیری شد.
علی سامبرانی خاطرنشان کرد: بنا به حکم جدید، حامد نجفی به عنوان سرپرست باشگاه مس ورزقان معرفی و کافی از امروز به عنوان عضو هیئت مدیره در کنار باشگاه حضور خواهند داشت.
رییس هیات مدیره باشگاه مس ورزقان در خصوص وضعیت سرمربی تیم فوتسال این باشگاه اظهار کرد: حمید بی غم تبریزی، مربی موفق این تیم به دلیل بیماری استعفای خود را چند روز پیش تسلیم هیات مدیره کرد و در جلسه امروز برغم میل باطنی اعضا، با این درخواست موافقت شد.
سامبرانی گفت: به هواداران مس سونگون اطمینان می دهیم که روند رو به رشد باشگاه مس ورزقان به هیچ وجه متوقف و یا آهسته نخواهد شد و با حمایت های هواداران ، قهرمانی های آتی را نیز در کنار هم جشن خواهیم گرفت.
باشگاه فوتسال مس سونگون ورزقان از تیم های مطرح در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است که چندین دوره قهرمانی را در کارنامه خود دارد.
این تیم در لیگ گذشته باشگاه های آسیا به مقام قهرمانی دست یافت.
٩٨٥٣/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.