فرماندار اهر بر ضرورت ساماندهی و تجمیع گورستان‌های متروکه این شهرستان تأکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، زاهد محمودی در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: در شهر اهر گورستان‌های متروکه‌ای وجود دارد که ساماندهی و تجمیع آن‌ها جزو مطالبات اصلی و به حق مردم است. 
وی افزود: در این راستا توافقاتی نیز انجام گرفته که باید در جهت تحقق مطالبات مردم مفاد توافقات اجرایی شود. 
فرماندار اهر همچنین در ادامه ضمن اشاره به مناطق دیدنی و گردشگری این شهرستان گفت: خوشبختانه اهر با پیشینه تاریخی خود یکی از مناطق بکر و گردشگری استان بوده که ایجاد برخی امکانات رفاهی و اقامتی می‌تواند بر رونق حوزه گردشگری این شهرستان کمک کند. 
محمودی ایجاد زائرسرا و اقامتگاه در کنار امامزاده‌ها را در جذب گردشگر مهم عنوان کرد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه اهر با ساماندهی و توسعه محوطه امام‌زاده زین الدین (ع) روستای حصار سیدلر این شهرستان که در مسیر گردشگری واقع شده است، می‌تواند به رونق گردشگری این شهرستان و منطقه کمک کند. 
وی در ادامه بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق در ادارات شهرستان تأکید کرد و افزود: بر اساس سقف مصرف برق و آب که برای ادارات شهرستان اهر تعیین شده، اگر اداره‌ای بیش از حد و بی جهت انرژی مصرف کند با مدیر آن برخورد خواهد شد.
فرماندار اهر همچنین با تقدیر از مدیریت مصرف انرژی در مساجد این شهرستان گفت: کاهش مصرف برق در مساجد می تواند الگویی مناسب برای شهروندان باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.