رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ترم تابستان صرفاً در واحد مرکز استان برگزار نشده و ترم تابستان در چندین واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان بطور متمرکز ارائه می‌شود. 
عزیز جوانپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که تعداد واحدهای درسی در نظر گرفته شده برای ترم تابستان، شش واحد است، خاطرنشان کرد: ترم تابستان صرفا در مرکز استان نبوده و در واحدهای بزرگ مثل مراغه و... که تعداد دانشجویان به حد نصاب برسد، ترم تابستان ارائه می‌شود.
وی در ادامه گفت: اینکه تمامی واحدهای دانشگاه آزاد بدون در نظر گرفتن تعداد دانشجویان متقاصی باز باشد و پرسنل(مسئول آموزش، استاد و...) فعالیت کنند، منطقی نبوده و بر این اساس ترم تابستان بصورت متمرکز در چندین واحد دانشگاه آزاد استان ارائه خواهد شد.
جوانپور در رابطه با افزایش شهریه‌ی دانشگاه آزاد نیز گفت: موضوع «افزایش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز» هنوز تعیین و ابلاغ نشده و در ابتدای سال تحصیلی ابلاغ می‌شود؛ اما احتمال دارد طبق روال سال‌های گذشته بوده و یا صرفا برای دانشجویان جدید افزایش داده شود.
وی با بیان این‌که برنامه‌ای برای ایجاد واحد جدید نداشته و هیچ واحد را نیز منحل نخواهیم کرد، افزود: اگر واحدی نیز تعداد دانشجویان کمتری داشته باشد، در تلاش خواهیم بود تا در بخش‌های مختلف فعالیت کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.