استاندار آذربایجان شرقی به دنبال شهادت شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» پیامی صادر کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام مجید خدابخش بدین شرح است: 
«شهادت زیباترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این وادی برای همیشه نام و یاد خودراجاودانه می سازند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان می آورند. شهیدان با اقتدا به سرور و سالار خویش حضرت حسین بن علی (ع) استمراروبقای خط سرخ مولایشان را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت وایثار را برای ما بازخوانی می کنند.
 بار دیگر یکی دیگر از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان در دفاع و حراست از حریم آل الله به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام درملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.
 شهادت نوزدهمین شهید والامقام مدافع حرم از خطه دلاور خیز آذربایجان، بسیجی پاسدار اکبر زوار جنتی که در حراست و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی هدف حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و به لقای حق نایل شد؛ موجب تالم و اندوه فراوان گردید.
 اینجانب شهادت این بسیجی مخلص وفداکار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا،خانواده معظم و والا مقام ایشان و عموم مردم شهید پرور و متدین استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض نموده ، برای آن شهید بزرگوار علو درجات، برای همرزمان غیورش ، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می نمایم.
 مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی»
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.