فرزاد رحمانی روز سه شنبه به ایرنا اظهار کرد: از ساعات اولیه روز 13 فروردین تا ساعت 22 همین روز نیروهای اورژانس 115 برای امدادرسانی به 6 مورد سانحه رانندگی اعزام شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان این مرکز 18 مصدوم این سوانح را با اقدام پیش بیمارستانی به بیمارستان های استان منتقل کردند.
شادی نیا تاکید کرد: هیجان تماشاگران حوادث گاهی منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می برد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این خصوص به ایرنا گفت: نیروهای این جمعیت روز گذشته 16 مورد عملیات امدادرسانی انجام دادند که از این تعداد 11 مورد جاده ای، 2 مورد خدمات حضوری، 2 مورد خدمات شهری و یک مورد عملیات کوهستان بود.
سعید کنعانی افزود: روز گذشته نیروهای امدادی این سازمان برای 18 مصدوم امدادرسانی کردند که از این تعداد 11 نفر به بیمارستان های استان منتقل و 7 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: روز گذشته نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان 2 مورد عملیات رهاسازی نیز انجام دادند.

*** عملیات اطفای حریق مربوط به روز طبیعت
معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز نیز گفت: خوشبختانه با توجه به افزایش فرهنگ مردم نسبت به حفظ و نگهداری از محیط زیست روز گذشته فقط یک حادثه حریق داشتیم.
جلیل ستاری افزود: از مجموع 12 عملیات انجام شده توسط نیروهای آتش نشانی 5 مورد مربوط به عملیات اطفای حریق و 7 مورد عملیات نجات است.
وی ادامه داد: از مجموع حریق های رخ داده در روز گذشته فقط یک مورد مربوط به حوادث روز طبیعت بود که به دلیل آتش زدن تایر خودرو و آتش سوزی ضایعات در میدان آذربایجان تبریز رخ داد.
ستاری ادامه داد: 2 مورد حریق خودرو، آتش سوزی آشپزخانه و انفجار گاز از دیگر مواردی بود که نیروهای این سازمان برای اطفای حریق اعزام شدند.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.