رییس انجمن تغذیه‌ آذربایجان شرقی تاکید کرد: رژیم درمانگران، مهره‌ی کلیدی نظام سلامت هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی برزگر در جشن روز جهانی رژیم درمانگر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: دومین چهارشنبه‌ی ماه مارچ به عنوان "روز جهانی رژیم درمانگر" نامگذاری شده است و امیدواریم متخصصان تغذیه به جایگاه درست خود در سیستم بهداشتی و سلامت دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری جشن رژیم درمانگر افزود: کمک به ارتقاء جایگاه و شناساندن رژیم درمانگران و کارشناسان و تجلیل از آنان از جمله اهداف گرامیداشت این روز به شمار می‌آید که برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت بالینی بودن رشته‌ی تغذیه گفت: انجمن تغذیه برای راه اندازی رشته‌ی تغذیه‌ی بالینی و تثبیت جایگاه تغذیه‌ی بالینی یا رژیم درمانی در سیستم نظام سلامت اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
"محمد صفریان"، عضو بورد تغذیه‌ی وزارت بهداشت نیز در ادامه، دانشکده‌ی تغذیه‌ی تبریز را یکی از بهترین دانشکده‌های تغذیه‌ی کشور خواند و گفت: این دانشکده از نظر علمی و دارا بودن هیات علمی متخصص و برجسته از برترین‌های کشور است.
جشن روز جهانی رژیم درمانگر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آمفی‌تئاتر دانشکده تغذیه و با حضور دانشجویان، کارشناسان، اعضای هیات علمی و اعضای بورد تغذیه‌ی وزارت بهداشت برگزار شد و از رژیم درمانگران، دانشجویان و کارشناسان نمونه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.