به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز پنجشنبه در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه های مراغه با بیان اینکه مردم در 9 دی به تکلیف واجب و سیاسی خود عمل کردند اظهار کرد: مردم ولایتمدار و باعزت ایران اسلامی با احساس خطر در برابر نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی، با بصیرت و همدلی ایستادند و آن را نقش بر آب کردند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که در سال 88 به‌ دنبال ساقط کردن نظام و تفرقه بین مردم و رهبری بودند با حضور آحاد مردم ولایی در صحنه محتمل شکست سنگینی شدند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: مدیریت و رهنمودهای رهبر انقلاب و حضور با بصیرت آحاد مردم در حماسه 9 دی، عوامل اصلی در دفع و خنثی کردن فتنه 88 بود.
سامی با بیان اینکه زمان شناسی و دشمن شناسی ویژگی های مردم و ملت بزرگ ایران اسلامی است افزود: دشمنان نظام و انقلاب در فتنه 88 تلاش کردند حمایت مردمی را از نظام که یکی از عناصر قدرت حکومت است، از بین ببرند که با هوشیاری و آگاهی مردم تیر آنان به سنگ خورد.
وی با اشاره به نقش مراکز علمی در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ادامه داد: مطالبه گری وظیفه مراکز علمی بوده و اساتید و دانشجویان بسیجی در این زمینه اهتمام کنند.
وی اضافه کرد: اساتید و دانشجویان بسیجی باید شبانه روز برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در قالب نهضت مطالبه گری و روشنگری جامعه اسلامی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد فراموشی حماسه 9 دی است لیکن برای ماندگاری این روز عظیم باید انقلابی و به موقع عمل کرده و هرچه می توانیم این روز را با باشکوهتر برگزار کنیم.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.