به گزارش ایرنا، دراین مسابقات که شامگاه دیروز پنجشنبه به اتمام رسید تیم ایران در رده سنی 11-12 سال قهرمان شد و تیم های ارمنستان و جمهوری آذربایجان دوم و سوم شدند.
در رده سنی 13-14 سال نیز تیم ایران کاپ قهرمانی را بالای سر برد و تیم جمهوری آذربایجان دوم شد و ارمنستان به مقام سوم تیمی رسید.
نتایج انفرادی مسابقات در ماده های مختلف به شرح زیر است:
در ماده 100 متر آزاد رده سنی 11-12 سال یاسمین صادقی قهرمان شد و روژان الهی و ایان کلانتراوا از آذربایجان دوم و سوم شدند.
در رده سنی 13 -14 سال همین ماده ورسنیک منوچهریان از ارمنستان طلا گرفت و مریم شیخ علیزاده و ستایش پورتلاری دوم و سوم شدند.
در ماده 50 متر کرال پشت رده سنی 11-12 سال یاسمین صادقی قهرمان شد و رومینا میرزایی و سوزانا گریگوریان از ارمنستان دوم و سوم شدند.
در رده سنی 13-14 سال این ماده مریم شیخ علیزاده ، سونا بخشی و اولماز علی اوا از آذربایجان اول تا سوم شدند.
در ماده 100 متر قورباغه رده سنی 11-12 سال هلیا نصراللهی قهرمان شد و مهلا نواده خزل و ماه صنم ذرات بصیر دوم و سوم شدند.
در این ماده و رده سنی 13-14 سال ژینا گرجی قهرمان شد و الن سایروان از ارمنستان و ستایش پورتلاری دوم و سوم شدند.
در ماده 4 در 50 متر آزاد تیمی رده سنی 11-12 سال تیم منطقه2 قهرمان شد و تیم منطقه 4 و تیم منطقه 2 بهر سه از ایران دوم و سوم شدند.
در این ماده و رده سنی 13-14 سال تیم منطقه 2 الف از ایران قهرمان شد و جمهوری آذربایجان و منطقه 2 ب از ایران دوم و سوم شدند.
پنجمین دوره مسابقات شنا و اولین دوره مسابقات بین المللی شنای دختران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از چهاردهم آذر ماه با حضور هفت تیم داخلی و سه تیم خارجی جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان و سوریه در تبریز برگزار شد.
آب بسته ع**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.