خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فعالیت رسمی خود را از 16 آذر سال 1378 آغاز کرده و طی دو دهه‌ی اخیر با بهره‌مندی از نیروی‌های جوان و خوشفکر دانشگاهی توانسته گام‌های موثری در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و حتی فرهنگ‌سازی در جامعه بردارد.
 
خبرگزاری ایسنا با اتکا به منویات مقام معظم رهبری و با تمسک به جمله‌ای که ایشان خطاب به عوامل این خبرگزاری فرمودند: «اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید»، همواره در تلاش برای حرکت در این مسیر بوده و با هدف اطلاع‌رسانی صحیح، به‌هنگام و همه جانبه در عرصه‌ی خبررسانی فعالیت می‌کند.
 
فعالیت‌های استانی خبرگزاری ایسنا نیز از سال‌های اولیه تاسیس ایسنا در کشور شروع شد و توانست جایگاه والایی در عرصه‌ی خبری استان به خود اختصاص دهد و امروز خبرگزاری ایسنا در آذربایجان‌شرقی بر خود می‌بالد که توانسته به دور از حاشیه‌ها، در انعکاس مطالب و گزارشات صحیح، شفاف و مورد نیاز جامعه، بی‌طرفانه فعالیت کند.
 
دانشجویی بودن بدنه‌ی ایسنا رمز موفقیت و پویائی این رسانه است
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان و مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در خصوص فعالیت‌های خبرگزاری دانشجویان ایران، گفت: «ایسنا» به دور از سیاسی‌کاری در راستای پیشبرد نظام فعالیت می‌کند.
 
دکتر جعفر محسنی اظهار کرد: ایسنا با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو  با هدف اطلاع رسانی صحیح در ۱۶ آذر سال 78 مصادف با روز دانشجو آغاز به کار کرد و تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران محسوب می‌شود.
 
به گفته‌ی محسنی، ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم رسالت اصلی ایسنا است.
 
وی با بیان این‌که دانشجویی بودن بدنه‌ی ایسنا رمز موفقیت و پویائی این رسانه است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان با تمام توان از ایسنا حمایت می‌کند و در تمامی برهه‌های حساس سیاسی نگذاشتیم ایسنا استقلال حرفه‌ای خود را از دست دهد.
 
محسنی به  نقش آفرینی ایسنا در جریان انتخابات‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد شور و شعور انتخاباتی و زمینه سازی برای انتخاب آگاهانه همواره سرلوحه کار ایسنا در استان بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم تریبونی برای جامعه علمی کشور و جوانان نخبه دانشگاهی باشیم.
 
وی اظهار کرد: ایسنا، صدای رسای دانشجو و دانشگاه است، و دانشگاهیان باید خود، از این ظرفیت استفاده کنند.
 
وی گفت: در پایان، اینجانب از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه دانشجویانی که با ایسنا همکاری می‌کنند کمال تشکر را دارم.  
  ایسنا می‌تواند مطالبه‌گری در رسانه‌ها را به یک رویه تبدیل کند
«اعظم قربانی» نیز از فعالان خبری استان است که در ایسنا پرورش یافته و چندین سال در این خبرگزاری به فعالیت پرداخته است، وی هم‌اکنون خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکزآذربایجانشرقی است. 
  
قربانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: رخوت و سکون، کپی‌کاری و سرپوش گذاشتن به مسائل و واقعیت‌های اجتماعی و نادیده گرفتن کم‌کاری‌ها در رده‌های بالا، آفتی است که متاسفانه برخی رسانه‌های استان با آن درگیر هستند و نتیجه این وضعیت ایجاد یک حاشیه امن برای کم کاری و تعلل برخی از مسئولان می‌شود. 
  
وی افزود: با توجه به این‌که شاکله و هویت ایسنا با خبرنگاران پرسشگر و مطالبه‌گر جوان شکل گرفته، از این‌رو این رسانه می‌تواند موضوع مطالبه‌گری در رسانه‌ها را به یک رویه تبدیل کند، البته با توجه به پرتنش و سنگین بودن کار خبری، فعالیت در این حوزه تعلق خاطر و تعهد می‌خواهد، دو مولفه‌ای که در قشر مطالبه‌گر دانشجو پررنگ‌تر است. 
  
وی با اشاره به نقش خبرگزاری ایسنا در راستای فرهنگ‌سازی در استان نیز گفت: در تعریف اولیه از خبرگزاری ایسنا باید به آزاد اندیشی و تفکر عمیق خبرنگاران این رسانه اتکا کرد، یک خبرگزاری تحلیل‌گر و توانمند رسانه‌ای که می‌تواند با رعایت منافع ملی، حرف مردم را بی‌کم و کاست منتقل کند. 
  
قربانی یادآور شد: انتقال بی کم و کاست حرف مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها از طریق قانونی و در یک کلام «زبان گویای مردم بودن» یعنی افزایش اعتماد عمومی و انسجام مردمی و رشد سرمایه اجتماعی، همان سرمایه‌ای که در خط دهی به افکار عمومی و فرهنگ‌سازی نقش اصلی را ایفا می‌کند. 
  
«حمیده بردباری» نیز از یکی دیگر از فعالان خبری استان است که در آغوش پرمهر خبرگزاری ایسنا پرورش یافته و اکنون در عرصه‌ی رسانه‌ای استان فعالیت‌های خبری انجام می‌دهد، وی هم‌اکنون سرپرست خبرگزاری برنا در استان و همچنین مدیر مسئول هفته‌ی نامه‌ی بردباری است. 
  
ایسنا یکی از رسانه‌های مورد اعتماد و مورد وثوق جامعه است
بردباری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که بنده بهترین دوران خبری خود را در ایسنا گذرانده‌انم، گفت: بیش از 8 سال با ایسنا کار کرده و همانگونه که در روزهای اول معتقد بودم که ایسنا یکی از رسانه‌های مورد اعتماد و مورد وثوق جامعه است، اکنون نیز بر همین اعتقاد هستم و می‌توان گفت که این رسانه توانسته در اعتمادسازی موثر و مورد وثوق بودن تاثیر خود را در جامعه بگذارد. 
  
وی ادامه داد: «اعتماد» از جمله اصول اساسی است که همه‌ی رسانه‌ها باید آن را در نظر داشته باشند، ایسنا هم توانسته برای خود جایگاه خوبی را در این مورد باز کند و همچنین بدنه جوان این خبرگزاری و شور و نشاط خاصی که در این مجموعه وجود دارد، به سوژه‌یابی‌های خوبی که این رسانه در حال‌ حاضر دارد، کمک می‌کند. 
  
وی خاطرنشان کرد: ایسنا نسبت به تحولات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی جامعه روند رو به رشدی داشته و یکی دیگر از ویژگی‌های این خبرگزاری این است که مردم محوری را دنبال کرده و بدون حب و بغض‌های سیاسی فعالیت می‌کند و همواره این نگاه به این رسانه وجود دارد که «ایسنا انصاف را در انتشار مطالب رعایت می‌کند». 
  
بردباری با تاکید بر این‌که پویایی و نشاط مجموعه بر عملکرد تک تک خبرنگاران این رسانه اثرگذاری داشته است، افزود: ایسنا خبرنگاران بسیاری را به جامعه رسانه‌ای استان  تحویل داده و این نشان می‌دهد که ایسنا توانسته ماهیت آموزشی خود را هم طی این سال‌ها مورد توجه قرار داده و در پرورش نیروهای خبری به عرصه رسانه‌ای استان کمک کند. 
  
وی با بیان این‌که اخلاق یکی از بحث‌های مهم در رسانه بوده و داشتن این نگاه جامع اخلاق مدارانه در عرصه خبر یکی از ویژگی‌های خوب ایسناست، گفت: این ویژگی باعث شده که چه در بین فعالان رسانه‌ای استان و چه در بین فعالان رسانه‌ای کشور، خبرنگاران ایسنا وارد بی‌اخلاقی‌های رسانه‌های نشده و بنده هرگز شاهد چنین چیزی نبوده‌ام. 
  
این فعال رسانه‌ای با اشاره به این‌که گزارش محور بودن اخبار ایسنا و سوژه‌یابی خوب از نکات قوت این خبرگزاری است، یادآور شد: در حال حاضر در این رسانه به امر سوژه‌یابی‌ بسیار توجه شده و امیدوارم این رسانه در عرصه‌ی فعالیتی خود بیش از پیش موفق باشد. 
  
«سعید حبیبی» نیز از دیگر فعالان رسانه‌ای استان است که به مدت چهار سال از سال 85 در ایسنا فعالیت کرده است، وی هم‌اکنون مسئول روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است. 

ایسنا به عنوان یک رسانه‌ی مرجع در جامعه مطرح است
حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، یادآور شد: بنده قبلا در نشریات محلی کار کرده بودم اما فعالیت حرفه‌ای خبری خود را با ایسنا شروع کرده‌ام و در زمان ما با وجود کمبود امکانات و مشکلاتی که در عرصه خبر بود، ایسنا جایگاه خوبی در میان رسانه‌ها داشت و امروز نیز این جایگاه را حفظ کرده است و این موضوع در نتیجه‌ی اتکای این خبرگزاری به نیرو و انرژی عظیم دانشجویان محقق شده است. 
  
وی با بیان این‌که مهم‌ترین ویژگی ایسنا، صداقت موجود در اخبار و گزارش‌هایی است که منتشر می‌کند، افزود: رعایت اصل بی‌طرفی در انتشار اخبار از دیگر ویژگی‌های ایسناست که این مصادیق برای مخاطب نیز جهت برطرف کردن نیازهای رسانه‌ای مورد توجه است. 
  
وی با اشاره به جایگاه خوب ایسنا در عرصه‌ی خبری استان، افزود: ایسنا به عنوان رسانه‌ی مرجع برای نشریات و بسیاری از سایت‌های خبری قرار گرفته و چه بهتر است که از این ظرفیت در راستای توسعه و رونق همه جانبه‌ی استان بهره ببریم. 
  
«وحید زینالی»، رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و عضو هیات منصفه مطبوعات استان نیز در این خصوص بیان کرد: تاسیس خبرگزاری ایسنا در 18 سال قبل، نماد حرکت‌های تازه در حوزه رسانه‌ای ایران بود. ایسنا با گردآوری نیروهای جوان، نوآوری‌های ارزشمندی در عرصه رسانه‌ای کشور رقم زد و نیروی انسانی پرورش یافته در این مکتب در سال‌های بعد هر کدام به یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه رسانه تبدیل شدند. 
  
تربیت نیروهای حرفه‌ای، از مهم‌ترین شاخص‌های خبرگزاری ایسناست
مدیر مسئول خبرگزاری فارس استان اضافه کرد: تاسیس ایسنا در نیمه دوم دهه 70 شمسی در سال 78، مصداق عینی خلاقیت و نوآوری در عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی جامعه ایرانی در آن سال‌ها بود و این اقدام، زمینه تعدد و تکثر خبرگزاری‌ها و تارنماهای خبری کشورمان در سال‌های بعد را به ویژه پس از ورود به هزاره سوم فراهم کرد. 
  
وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا یکی از چند خبرگزاری مطرح کشور است که در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... نقش آفرینی می‌کند، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های خبرگزاری ایسنا، استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه و هم چنین تربیت نیروهای حرفه‌ای است. 
  
وی متذکر شد: ایسنا با توجه به ماهیت فرهنگی و علمی خود امروز نیز با وجود سرمایه‌های دانشجویی با نگاه ریز‌بینانه می‌تواند مؤلفه‌های مورد نیاز فرهنگی جامعه را پررنگ‌تر از گذشته به چالش بکشاند.
عدم وابستگی به دولت و سایر ارکان قدرت، امتیازی برای خبرگزاری ایسناست
پرویز انصاری، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا نیز در این مورد گفت: ایسنا با توجه به بهره‌مندی از نیروهای جوان، کنجکاو و با انگیزه، نقش مهمی در تحول فضای رسانه‌ای کشور داشته و بدون تردید در صورت استفاده از ایده‌های نو و پرهیز از دنباله‌روی از شیوه‌ی سایر رسانه‌ها می‌تواند در کنار ایفای نقش بهتر، مخاطب بیشتری را نیز جذب کند. 
  
وی یادآور شد: عدم وابستگی به دولت و سایر ارکان قدرت در جای خود امتیازی برای این خبرگزاری محسوب می‌شود؛ چرا که همین وابستگی‌ها آفتی بزرگ برای رسانه‌هاست؛ رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی قدرت خود را از مردم می‌گیرد و چنانچه  رسانه‌ای به خواسته‌ها و مشکلات جامعه بی‌توجه باشد جایگاه خود را از دست می دهد. 
  
وی بیان کرد: هر چند عده‌ای معتقدند ایسنا برای کنترل و جهت دادن به هیجانات و خواسته‌های دانشجویی در مسیر درست شکل گرفته، اما به نظر می‌رسد فراتر از حوزه دانشگاهی، مسایل کشور در ابعاد داخلی و خارجی را نیز نادیده نگرفته است، هر چند که این رسانه در صورت اهتمام بیشتر به مسایل دانشگاهی می‌تواند گام‌های بلندتری در جهت توسعه علمی کشور بردارد؛ چنانچه یکی از معضلات کنونی تحصیلات دانشگاهی «پرورش دانشجویانی بدون پشتوانه علمی و عملی مناسب و ارایه آموزش های نامتناسب با نیاز بازار است». 
  
انصاری یادآور شد: معطوف شدن ایسنا به اینگونه مسایل و اهتمام بیشتر جهت رفع مشکلات اساسی جامعه دانشگاهی می‌تواند در جهت تحقق برنامه‌های توسعه و ارتقای جایگاه علمی کشور و رفع موانع اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی موثر باشد. 
   ایسنا به عنوان یکی از برترین رسانه‌های استانی مطرح بوده و هست
«خسرو کنعانی» یکی از پیشکسوتان ایسنا اظهار کرد: ایسنا به عنوان یک رسانه طیف دانشجویی در ابتدا باهدف پرکردن خلاء موجود در فضای دانشگاه در زمینه اطلاع‌رسانی مسائل علمی و دانشگاهی و همچنین ایجاد ارتباط بین فضای دانشگاه‌ها با فضای عمومی جامعه آغاز به کار کرد و این تشکل دانشجویی حاصل یک تفکر اصلاحی و خلاقیت مدیران جهادی وقت بود که در این مدت توانسته به درستی به رسالت و ماموریت تعریف شده خود جامه عمل بپوشاند.
 
وی ادامه داد: ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری رسمی غیر دولتی ایران از زمان شکل‌گیری علی‌رغم بهره‌گیری از یک ساختار دانشجویی و غیرحرفه‌ای، فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ایی خود را شکل داد و از همان سال‌های آغازین به عنوان یک رسانه تاثیرگذار در همه عرصه‌ها و ماموریت‌های خبری خود مطرح شد.
 
وی بیان کرد: اگرچه در ابتدا محور و ماموریت تعریف شده این رسانه عمدتاً در فضای دانشگاهی بود اما ازهمان سال‌های اولیه با ورود قدرتمند به سایر زمینه‌های کاری ازجمله اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و سیاست در این زمینه‌ها نیز به مراتب قدرتمندتر و موفق‌تراز زمینه‌های علمی و دانشگاهی عمل کرد و به یک رسانه مردمی و مورد اعتماد جامعه تبدیل شد.
 
کنعانی افزود: علی‌رغم ظهور و بروز رسانه‌های متعدد تخصصی و غیرتخصصی بعد از این مجموعه در طول دو دهه‌ی اخیر، ایسنا توانسته با شایستگی تمام به کلیه ماموریت‌های تعیین‌شده و چشم‌اندازترسیم شده خود دست پیدا کند، با وجود این‌که در مقایسه با سایر رسانه‌های همتراز از منابع مالی و بودجه ناچیزی بهره‌مند بوده و هست، اما  بدلیل حاکم بودن رویکرد و نگرش دانشجویی و دانشگاهی توانسته به یک رسانه تمام عیارو کاملا حرفه‌ای در تمام زمینه‌ها مطرح شود و در حال حاضر اعتماد عمومی به اخبار این رسانه از جمله سرمایه‌های اصلی اجتماعی این رسانه محسوب می‌شود.
 
وی مستقل بودن، فراگیر بودن، عدم ورود به اخبار حاشیه‌ای و زرد، عدم ورود و وابستگی به جریان‌های سیاسی و البته صداقت را از جمله امتیازات این رسانه عنوان کرد، گفت: ایسنا با بهره‌گیری از این امتیازات، امروز در کنار سایر رسانه‌های قدرتمند و برخوردار از منابع مالی کثیر، توانسته است خود را به عنوان یک رسانه تمام عیار حرفه‌ای مطرح کرده و ادامه حیات دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم موفقیت‌های چشمگیراین رسانه، معتقدم که ایسنا در حوزه اصلی و ماموریت اصلی خود که پوشش کامل اخبار دانشگاهی و صنفی دانشجویی است نیز توانسته توفیق قابل قبولی داشته باشد و هرچند یکی از موفق‌ترین رسانه‌ها در این عرصه است اما به نظر می‌رسد که باید حجم اصلی و فعالیت هدفمند و چشمگیری در حوزه دانشگاهی و دانشجویی داشته باشد، چرا که در حال حاضر مسائل و منابع مالی اندک و همچنین ورود قدرتمند به سایر زمینه‌های خبری این رسانه را از پرداختن "ایده آل" به حوزه دانشگاهی بازداشته است.
 
کنعانی اضافه کرد: ایسنا از همان روزهای اولیه شکل‌گیری در کشور، فعالیت استانی خود را نیز آغاز کرد، اگرچه در سال‌های اول به عنوان بخش کوچکی از فعالیت‌های فوق برنامه نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی استان محسوب می‌شد اما با شکل‌دهی ساختار اولیه دفتر در استان توانست در کنار خبرگزاری جمهوری اسلامی و صداسیما به عنوان یک رسانه موثر در استان مطرح شود.
 
وی افزود: علی‌رغم تغییرات گسترده مدیریتی در سال‌های گذشته، این رسانه همواره به عنوان یکی از برترین رسانه‌های استانی مطرح بوده و هست؛ اگرچه با شرایط ایده آل خود به لحاظ برخورداری ازساختار رسمی فاصله زیادی دارد اما در برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و خلاق از بدنه دانشجویی، به درستی توانسته به وظایف و رسالت رسانه‌ایی خود در استان عمل کند.
 
وی خاطرنشان کرد: برخورداری از بدنه‌ی دانشجویی، پویا و روحیه حق‌طلبی جنبش دانشجویی در بدنه ایسنا، پایبندی به اصول اولیه خبری، نداشتن ساختار رسمی و کلیشه‌ای کارمندی، وابستگی تشکیلاتی و اعتباری به یک نهاد انقلابی و دانشگاهی، برخورداری از مدیران خلاق و توانمند در بدنه و... سایر ویژگی‌های برجسته این رسانه در عرصه‌های حرفه‌ایی خبری است که ایسنا را ازسایر رسانه‌ها متمایز نگه داشته و طی طول دو دهه فعالیت حرفه‌ایی خود با شعار حمایت قاطع از چهارچوب و اصول کلی نظام فعالیت کرده است.
   مسئولان، دانشگاهیان و مردم به اخبار ایسنا اعتماد دارند
«امر علی گلمحمدی»، سردبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نیز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های خبرگزاری ایسنا، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی ایسنا ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده است و خوشبختانه ایسنا به سرعت توانست با تکیه بر دانشجویان به چشم‌انداز ترسیم شده‌ی خود، دست پیدا کند.   
وی ادامه داد: ایسنا زمانی تاسیس شد که در کشور نیاز به اطلاع‌رسانی سریع، صحیح و مردمی بودن احساس می‌شد و  تاسیس ایسنا  در میان رسانه‌های کشور تجربه‌ بسیار جالبی بود و با توجه به اینکه ایسنا با کمک دانشجویان تاسیس شد، به سرعت توانست در بین همه اقشار جایگاه خود را پیدا کند و با توجه به اینکه اخبار در ایسنا با درنظرگیری "منافع عمومی" انتشار می‌یابد، به همین دلیل نیز ایسنا همواره مردمی بودن خود را حفظ کرده است. 
  
وی با بیان این‌که نقش و جایگاه ایسنا در عرصه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در استان بی‌بدیل است، افزود:  خوشبختانه امروز مسئولان، دانشگاهیان و مردم به اخبار ایسنا اعتماد دارند. با توجه به این‌که بدنه دانشجوی ایسنا، از این رو بسیاری از فعالان رسانه ای استان، در ایسنا پرورش دیده و این برای رسانه‌ای مثل ایسنا افتخار است که توانسته در مدت 18 سال از تاسیس خود، بدرخشد. 
   سطح بالای انگیزه و انرژی خبرنگاران در اتاق خبر ایسنا
«رباب تیموری»، سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در استان نیز  در خصوص ویژگی خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: ویژگی ممتاز ایسنا، بدنه دانشجویی، جوان، بی ریا و با صداقت آن است.
 
وی افزود: دانشجو قشری مطالبه‌گر، بی‌ادعا و صادق بوده و این ویژگی خبرنگاران ایسنا، پویایی منحصر به فردی را به این خبرگزاری بخشیده و همچنین ایسنا بدنه سیالی دارد و همه ساله نیروهای جوان و تازه نفس وارد این مجموعه شده و پس از اتمام دوره تحصیل معمولا جای خود را به نیروی جوان و با انرژی‌تر دیگری می‌دهند که این امر موجب می‌شود تا برآیند انگیزه و انرژی موجود در اتاق خبر ایسنا همواره بالا باشد.
 
وی همچنین وابستگی ایسنا به نهاد انقلابی "جهاددانشگاهی" که بر اساس تفکر جهادی شکل گرفته است، را از دیگر ویژگی های این خبرگزاری دانست و گفت: این امر موجب شده تا ایسنا، بتواند به راحتی هویت مستقل خود را حفظ کرده و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند.
 
تیموری با بیان اینکه فضای کارمندی و روزمرگی هرگز در ایسنا حاکم نبوده، گفت: در راستای اهداف جهاددانشگاهی، ایسنا به محلی برای تربیت نیروهای متخصص برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه رسانه تبدیل شده و حضور نیروهای ایسنایی در راس رسانه های مطرح استان و کشور این امر را تایید می‌کند.
 
وی یادآور شد: ایسنای استان علاوه بر پوشش روزانه اخبار استان و تولید خبر و گزارش در حوزه های مختلف، بر اساس نیاز روز، میزگردهای تخصصی را با حضور مسئولان امر برگزار کرده و تمامی طرف های مرتبط با یک مساله را دور یک میز جمع می‌کند تا بتواند با بحث و بررسی  و نتیجه‌گیری شایسته، گرهی از مشکلات جامعه را باز کند.
 
گفتنی است، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محسوب می شود که امتیاز آن در تاریخ ۱۳۷۸/۴/۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت.

گزارش از مهری هاشم‌زاده، خبرنگار ایسنا در آذربایجان‌شرقی
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.