طی مراسمی با حضور رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز و مرتضی علیخانی، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری، "یعقوب فتح الله زاده" به عنوان شهردار جدید سردرود معرفی و از خدمات جواد حاجی زاده تقدیر شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز در این مراسم با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در سردرود نسبت به شهرهای دیگر استان کمتر است، گفت: باید به این شهر توجه ویژه شود چرا که در سردرود حس مسئولیت اجتماعی و فعالیت اقتصادی مثال زدنی است و آثار هنر، نقش و نگار تابلوفرش‌های دستباف در زمان ورود به شهر توجه هر انسانی را به خود جلب می‌کند.
 
رحیم شهرتی فر با تاکید بر تعامل موثر بین شورای اسلامی سردرود و مناطق همجوار شهرداری، یاد آور شد: امیدواریم که بعد از چهار سال، شورای دوره پنجم و شهردار سردرود بتوانند با همت خود، در توسعه شهر و حل برخی از مشکلات آن، گامی موثر در جهت پیشرفت سردرود بردارند و عملکرد موفقی را از خود ارائه دهند.
 
رئیس شورای اسلامی سردرود نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سردرود پایتخت تابلوفرش جهان و قطب مراکز پذیرایی استان است، خاطر نشان کرد: این شهر پتانسیل بالایی در جذب سرمایه گذاری و میزبانی از گردشگران در سال 2018 دارد و باید گفت که تنها با همراهی شورای شهر، شهرداری و تک تک شهروندان می‌توان برنامه‌های شورا را عملیاتی کرد.
 
مقصود عبدالمحمدپور بیان کرد: هیات مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر هم می‌توانند کمک حال ما باشند تا بتوانیم در الگوسازی فرهنگی و اجتماعی اقدامات مفیدی  انجام دهیم.
 
شهردار جدید سردرود در این مراسم از ارائه‌ی 15 برنامه‌ی مکتوب به اعضای شورای شهر خبر داد و یاد آور شد: از جمله موارد قابل مهم در برنامه‌ها، حفظ حریم شهر است چرا که با الحاق چندین هزار هکتار از اراضی سردرود به تبریز، قسمت بزرگی از درآمد شهر و نیز هویت آن از دست می‌رود و به طور جد پیگیر این مسئله خواهیم بود تا بتوانیم در اسرع زمان راه حلی برای آن بیابیم.
 
یعقوب فتح الله زاده ادامه داد: صیانت از حق الناس، جذب مشارکت های مردمی و تعهد به قانون و عمل به آن، در راس برنامه‌ها قرار دارد.
 
وی ارتقاء جایگاه شوراها و جلوگیری از تبدیل شوراها به شورای شهرداری، در اداره‌ی شهر موثر دانست و افزود: نباید برای رضایت عده‌ای خاص، نسبت به قانون و حق الناس بی تفاوت بود بلکه جلب رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: بر روی کیفیت آموزشی مدارس، هدایت آب‌های سطحی، استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر تدابیری باید اندیشیده شود.

شهردار سابق سردرود نیز در این مراسم با بیان اینکه تولید ثروت برای شهر از وظایف اصلی شهرداری است، گفت: با تدوین برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با دستگاه‌ها، در مدت مسئولیت خود به عنوان شهرداری سردرود، اقدامات و فعالیت‌هایی در جهت حل برخی از مشکلات شهر انجام شده است.
 
جواد حاجی زاده تلاش برای بازگشایی خیابان امام خمینی (ره)، خیابان القلندیس، اتمام پل خروجی شهر و هدایت آب‌های سطحی شهر را از جمله اقدامات خود خواند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.