به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این صدای ناهنجار، توسط استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهونیستی ایجاد شده و تنها کشوری که از این امر به صراحت حمایت و از آن استقبال کرده، رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی اضافه کرد: ایجاد کشور و جدائی طلبی توسط اقلیم کردستان عراق، ایجاد غده سرطانی همانند رژیم صهونیستی در دل امت اسلام و کشورهای منطقه است.
وی گفت: این گونه مسائل که با هدایت صهیونیسم و استکبار جهانی مدیریت و هدایت می شود، روزنه نفوذ را در بین امت اسلامی برای ایجاد تفرقه و انشقاق ایجاد می کند.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهوری ترکیه افزود: استکبار جهانی و صهیونیست ها به دنبال ایجاد رژیم صهونیستی (اسرائیل) جدید در منطقه هستند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به هفته نیروی انتظامی با قدردانی از تلاش های این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه ادامه داد: امنیت و آرامش موجود در کشور و شهرها، به برکت این تلاش ها و مجاهدت هاست.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: اکنون نیز نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان، دست در دست هم و با انسجام کامل، امنیت پایدار در کشور ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کودک اضافه کرد: متاسفانه مدعیان حقوق بشر در برابر جنایاتی که بر علیه بشریت شده و قربانیان اصلی آن را کودکان تشکیل می دهند؛ سکوت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.