سرهنگ کاظم دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه ها در موضوعات مختلف اعم از آموزش عمومی، خدمات رسانی، بازرسی از اماکن عمومی، خدمات پلیس راهور و غیره برگزار می شود.
وی با اشاره به امنیت بالای شهرستان مرند، افزود: پلیس همواره دست نیاز به سوی مردم دراز می کند زیرا اگر مردم به هشدارهای پلیس توجه و همکاری کنند، وقوع بسیاری از جرم ها به صورت چشمگیری کاهش می یابد.
سرهنگ دهقانی تعداد تماس های وارده به پلیس 110 شهرستان مرند را در نیمه اول سال جاری 10 هزار و 787 تماس اعلام کرد و گفت: از این تعداد تماس، هفت هزار و 387 مورد منجر به اعزام نیرو و انجام عملیات توسط نیروی انتطامی شهرستان شده است.
وی همچنین از افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر و قاچاق کالا خبر داد و افزود: در حوزه قاچاق کالا در شش ماهه اول سال جاری نزدیک به یک هزار و 233 درصد افزایش و در حوزه مواد مخدر نیز افزایش 60 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به مشکل ترافیک شهری در مرند خاطرنشان کرد: با اینکه در هفت ماهه سال جاری آمار تصادفات منجر به فوت در داخل شهر 60 درصد کاهش داشت، اما ترافیک شهری در مرند همچنان مشکل ساز است.
سرهنگ دهقانی ادامه داد: شهرستان مرند بعد از تبریز دومین شهرستان استان از نظر تعداد شماره گذاری خودرو است به طوری که از اول سال جاری تا کنون 850 دستگاه خودرو در شهرستان مرند شماره گذاری شده است.
وی افزود: در آینده نزدیک با همکاری شورای شهر، شهرداری و با کمک مردم طرح های متفاوت و جدیدی در مرند اجرا خواهیم کرد تا مشکل ترافیک را تا حدودی حل کنیم.
سرهنگ دهقانی با هشدار جدی به توهین کنندگان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی ابراز کرد: هرگونه توهین به مقامات، اصحاب رسانه و مردم از سوی پلیس فتا رصد می شود و در این خصوص نیز در شش ماهه اول سال جاری، 15 پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور ** انتشار: رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.