به گزارش ایرنا، سعید حاجی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، از نوع مدیریت حاکم بر سازمان ورزش شهرداری تبریز و باشگاه ماشین سازی به عنوان افتضاح یاد کرد.
وی با اشاره به اینکه شورا می خواهد آقایان علل سقوط ماشین سازی را بررسی و آسیب شناسی کرده و به مردم گزارش دهند تا از نتایج حاصل برای سال های آتی بهره برداری مثبت صورت گیرد، افزود: متأسفانه مدیرعامل باشگاه با دو دهه مدیریتش، کوچک‌ ترین انتقادی را بر نمی تابد و معتقد است نگاه به عقب موجب پس رفت است.
وی اظهار کرد: مدیریت مزبور اگر از شکست های قبلی عبرت می گرفت دیگر امروز نیازی نبود ادعا کند و شعار دهد که به دنبال سیاست گذاری بهتر و موثر برای بازگشت مقتدرانه ماشین سازی به لیگ برتر است؛ اگر ماشین سازی برای آقایان مهم بود برای بقایش تلاش می کردند و اجازه نمی دادند تیم سقوط کند.
حاجی زاده با اشاره به چگونگی واگذاری تیم شهرداری به ماشین سازی در دو فصل قبل، گفت: خرید امتیاز باشگاه ماشین سازی پیشنهادی بود که به دلیل درخواست هواداران این تیم و هزینه کردی که مجموعه شهرداری برای سهمیه لیگ یکی خود انجام می داد، ارایه شد و درصدد​ احیای تیم ماشین سازی برآمدیم؛ همین کسانی که الان به دلایلی ماشینچی دو آتیشه شده اند آن موقع تمام تلاش شان را کردند که مقابل این تصمیم بزرگ بایستند.
وی ادامه داد: آقای مدیرعامل مخالف اصلی و جدی الحاق تیم ماشین سازی به مجموعه شهرداری بود اما با حمایت اعضای شورا، وی راه به جایی نبرد و در واقع وی در مقابل تصمیم گرفته شده یا به اصطلاح عمل انجام شده قرار گرفت و مدیریت​ این تیم به او تحمیل شد.
وی ادامه داد: حال این سوال مطرح است که نتیجه مدیریت​ و اداره تیمی که بر فردی تحمیل شده و از درون راضی به آن نیست، آیا چیزی جز سقوط به دسته پایین ‌تر خواهد بود؟
حاجی زاده گفت: بارها چنین پیش آمد و سرنوشتی را برای ماشین سازی هشدار دادیم که آقایان در زمان مقرر زهر خود را خواهند ریخت تا به زعم خود بانیان این تصمیم را بدنام و القا کنند که مثلاً این تصمیم اشتباه بوده، اما متأسفانه توجهی به این هشدارها نشد و شد آنچه که نباید می شد.
وی ادامه داد: هنوز یادمان نرفته است در سال های گذشته با رسوایی تبانی در تیم شهرداری که در زمان مسئولیت همین آقایان بود، چگونه آبروی شهرداری و تبریز را در فوتبال کشور لکه دار کردند.
حاجی زاده گفت: همه می دانند وابستگی آقای مدیر عامل به صندلی اش همانند وابستگی ماهی به آب است؛ ما مدت هاست که به مدیریت باشگاه انتقاد جدی داریم، اما هر بار با ترفندی همچون نشستن جلوی در خانه برخی ها، جلوی تغییر مدیریت در سازمان ورزش شهرداری را گرفتند.
وی اذعان کرد: اعتراف می کنم که بزرگترین و تنها نکته تاریک کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای چهارم همین بود که اجازه داد مدیریت فعلی سازمان ورزش شهرداری تبریز همچنان و چهار سال دیگر بر فعالیت خود در رأس این سازمان ادامه دهد و هر اقدامی که خواست انجام دهد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که سال های مدید به دلیل کناره گیری کارخانه از تیم داری، بلاتکلیف مانده و در دسته های پایین تر وضعیت نامطلوبی داشت، دو سال قبل با تصمیم شورای اسلامی شهر مدیریت این تیم قدیمی به سازمان ورزش شهرداری تبریز سپرده شد و با این اقدام پس از سال ها قدیمی ترین تیم آذربایجان سر و سامان گرفته و پارسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.