حمید شکری روز دوشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها اظهار داشت: کلنگ زنی مخزن ذخیره آب ۵ هزار مترمکعبی مراغه با هدف افزایش حجم ذخیره سازی آب شهرستان و تامین فشار شبکه با هزینه اجرایی چهار میلیارد تومان از جمله مهمترین طرح های این بود.

وی افزود: دستگاه نظارت بر این پروژه دفتر اجرای طرح های تامین و توزیع آب شهری است که در مدت ۲۴ ماه به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: همچنین ساختمان هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۳۰ مترمربع و با اعتبار هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این روز به بهره برداری رسید.
شکری اضافه کرد: دانش آموزان در این هنرستان ۱۸ کلاسه در سه رشته علوم دامی، زراعی و ماشین آلات کشاورزی مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی در مراسم افتتاح آموزشگاه رانندگی پایه یک و ۲ آذربایجان نیز گفت: این آموزشگاه از سوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲ هکتار با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی گفت: همچنین ساختمان اداری و آموزشی این آموزشگاه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در این روز افتتاح شد که با بهر ه برداری از این مجموعه شهرستان های منطقه از جمله مراغه، بناب، ملکان، عجبشیر، هشترود و چاراویماق می توانند از آن بهره مند شوند.
فرماندار مراغه در مراسم بهره برداری از ۴۰۰ واحد مسکن روستایی که به صورت نمادین در روستای چکان برگزار شد، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال ۴۰۰ واحد مسکن در روستاهای شهرستان در مجموع با مساحت ۴۰ هزار مترمربع و ۳۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و ساخته شده است.
شکری گفت: مشارکت مردمی در ساخت این واحدها چشمگیر بود و این موضوع موجب سرعت بخشیدن به نوسازی بافت های فرسوده در روستاهای شهرستان شده است.
وی افزود: از ابتدای اجرای طرح ویژه مسکن روستایی که از سال ۸۵ آغاز شده است، بیش از ۱۰ هزار واحد در روستاهای شهرستان به بهره برداری سیده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.