سردار مجید ارجمندی فر روز دوشنبه در یادواره شهید سردار سلیمانی و شهدای روستای کرج آباد  مراغه افزود: حضور در این راهپیمایی بزرگ، در راستای تحکیم ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی بوده و این یک حرکت سیاسی است.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر گوش استکبار و خط بطلانی بر تهدیدها و تحریم های توخالی و پوشالی آمریکا و ایادی فریب خورده آن است.

ارجمندی با اشاره به اقتدار ملت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی مردم از زمان انقلاب تا به امروز در برابر استکبار اضافه کرد: ملت بزرگ ایران، یکی پس از دیگری توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و این ایستادگی و مقاومت در دنیا الگویی برای همگان شده است.

وی گفت: دشمن در عرصه های مختلف  توطئه های مختلف طراحی کرده تا میهن اسلامی را ناامن کند اما ملت بزرگ ایران پیشتازی کرده و عزت آفریدند و همه اینها به برکت خون پاک شهداست.
وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب غافل از این هستند که جریان مقاومت در خون و رگ ما جاری است و باید قدر دان ولایت بوده و  قدردان ملتی باشیم که پشتوانه ولایت و رهبری هستند.

ارجمندی ادامه داد: شهدا، مایه عظمت، اقتدار، امنیت همه‌جانبه برای کشورمان بوده و  زمینه لازم را برای رشد و شکوفایی علم و دانش و نیز خودکفایی در عرصه های مختلف در کشور فراهم ساخته اند.
وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی عامل وحدتی بین دو کشور ایران و عراق شد و ماهیت تروریستی ترامپ  را آشکار کرد و این امر زمینه نابودی اسرائیل را هم فراهم خواهد کرد.
وی گفت: قدرت و توان جمهوری اسلامی به حدی است که برای انتقام حاج قاسم سلیمانی بزرگترین پادگان دشمن را در کشور عراق مورد هدف قرار می دهد و این پیامی است که بدانند که پایگاه های  آمریکایی پس از این روی آرامش نخواهند دید.

ارجمندی همچنین با تاکید بر حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت بالای آحاد ملت ایران در پای صندوق های رای، ضامن تداوم نظام جمهوری اسلامی و آرمان های متعالی آن است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.