به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز روستا و عشایر در شهرستان مرند اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، پروژه هایی با اعتبار 152 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح شد که از این لحاظ، مرند از جمله شهرهای برتر استان به شمار می رود.
وی ضمن اشاره به تحولات ایجاد شده در روستاها در سالهای گذشته خاطرنشان کرد: مسوولین مربوط در روستاها باید تلاش کنند نوع تعامل با داشته ها را تغییر داده و حس تعلق به مسائل عمومی را در آنها بوجود آورند.
فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: ضروری است به فکر ارزش افزوده از وضع موجود روستاها بوده و به رونق تولید و ایجاد اشتغال در روستاها بیشتر توجه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به نزدیکی با ایام انتخابات گفت: همه مسوولین باید در زمان انتخابات، وحدت و تعامل را سرلوحه کار خود قرار داده و هدفشان فقط افزایش مشارکت در انتخابات باشد.
گرشاسبی تاکید کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بعنوان سرمایه های اجتماعی، نباید بدنبال مصداق در انتخابات باشند و در همه حال انصاف، قانون و منافع ملی و شهرستان را در نظر گیرند.
امام جمعه مرند نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستاها گفت: خدماتی که در طول 40 سال گذشته در کشور ارائه شده، با دوران قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و این مدیون وجود مسوولین با اخلاص بوده است.
حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: این خدمات با وجود فشارهای اقتصادی بسیار در سالهای اخیر، قابل توجه بوده که لازم است تلاش مسوولین در خدمت به مردم بیشتر شود.
وی تاکید کرد: همه مسوولین باید با همه توان نسبت به تامین امنیت و رفاه مردمی که با وجود فشارهای بسیار، در برابر دشمن مقاومت کردند، تلاش کنند.
نیک نفس بخشدار مرکزی مرند نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات انجام شده در طول 6 ماه گذشته در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ارائه کرد.
در این مراسم از دستگاههای خدمات رسان در حوزه روستایی و نیز اصحاب رسانه شهرستان با اهدای لوحی تجلیل شد.

9916/3071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.