امیرحسین بهداد روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از اساتید دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های آذربایجان شرقی به اهمیت جایگاه دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: کارکنان اداره کل دامپزشکی استان با جان و دل و با پذیرفتن انواع ناملایمات طبق سوگندنامه ای که در زمان فارغ التحصیلی به آن قسم یاد کرده اند با قدرت به انجام وظیفه می پردازند و از هیچ تلاشی در جهت رشد و ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه فروگذار نیستند.
وی، بر اهمیت و لزوم اطلاع رسانی و گزارش دهی مناسب از عملکرد دامپزشکی در حوزه های مختلف تاکید و اضافه کرد: هیچ مجموعه ای به اندازه دامپزشکی در مقابل انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام سینه سپر نکرده و زیرساخت های مقابله با این بیماری ها را فراهم نکرده است.
بهداد ادامه داد: اما متاسفانه ما نتوانستیم آنچنان که باید و شاید عملکرد خود را به گوش مسئولان ارشد کشوری برسانیم.
وی با بیان اینکه دامپزشکی استان به وظیفه اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مسئولان عمل کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر مسئولان ارشد استانی به اهمیت و عملکرد دامپزشکی واقف هستند و بر همین اساس در 21 جشنواره شهید رجائی برگزار شده پس از انقلاب اسلامی، اداره کل دامپزشکی استان دو بار طی سال های اخیر و دوره جدید توانسته رتبه برتر این جشنواره را کسب کند.
به گزارش ایرنا، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم و تبریک روز معلم، گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با توجه به رشته ها و مقاطع تحصیلی که دارد از تمام اساتید استان جهت همکاری در کارهای تحقیقاتی دعوت می کند.
شهبازفر ابراز امیدواری کرد این همکاری ها بیش از پیش افزایش پیدا کند تا اهداف عالی در حوزه دامپزشکی محقق شود.
در پایان این مراسم از اساتید هیات علمی دانشکده های دامپزشکی دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و شهرستان شبستر تجلیل شد.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.