زاهد محمودی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: مدیران در کنار توانمندسازی نیروی انسانی واحدهای تولیدی، بایستی برای حمایت از جذب و افزایش نیروی انسانی نیز تلاش کنند.
وی با تاکید بر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزود: وظیفه هر دستگاه اجرایی است که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب و از آن‌ها حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه الزامات رونق تولید متناسب با شرایط شهرستان اهر جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی تعریف می‌شود، افزود: کمیته رونق تولید در شهرستان با هدف همفکری و احصاء موانع تولید تشکیل می شود.
زاهدی گفت: موانع و مشکلات تولید و کسب و کار توسط دستگاه‌های دولتی شهرستان اهر بررسی و به شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ارجاع می‌شود تا پس از تصمیم‌گیری، اختیارات در چهارچوب قوانین جهت رفع موانع به دستگاه‌ها تفویض شود.
وی بابیان اینکه دستگاه‌های دولتی شهرستان اهر بایستی در راستای پیگیری بسته رونق تولید برنامه زمان‌بندی به کمیته رونق تولید ارائه دهند، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولتی در شهرستان ملزم هستند تا برنامه‌ای برای بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی ارائه دهند و بر اساس آن ضمن بازدید از واحدها برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان به صورت عملی اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اهر همچنین از احصاء کمبودهای زیرساختی و زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اهر خبر داد.
7225/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.