به گزارش آذرقلم؛ تیم ما از سرمربی ناکارآمد و مهاجمان کم دقت بیشتر رنج می برد تا مشکلات داوری. بهتر نیست به مهاجمان وطنی و جوان هم فرصتی داده شود؟ فرض بر این بگذاریم که داوری اشتباهی داشته باشد ، پس اشتباهات و نکات ضعف تیم کجا رفته است.
تراکتور بیشتر از «هوادار دوآتیشه» به «هواداران حامی تراکتور در روزهای سخت» نیاز دارد.
در دو بازی که فکر می کردیم شش امتیاز درو خواهیم کرد، حتی یک امتیاز هم نگرفتیم. حتی به چند بازی قبلی هم نگاه کنیم با یک گل برنده شده ایم و البته به سختی. دقیقا برخلاف صحبت سرمربی تراکتور ما در خط حمله به شدت مشکل داریم و هافبک های تیم بیشتر گلزنی کرده اند.
بیایید فرافکنی نکنیم و مشکلات درون تراکتوری را به مسائل بیرونی ربط ندهیم. تیم در طول این فصل سه سرمربی به خود دیده است و بازیکنان چگونه و چطور خود را با رویکرد های سه مربی تطابق دهند. ای کاش توشاک می ماند و حال در رتبه دهم بودیم ولی تیمی خوب برای سال بعد می ساختیم.
فرض کنیم تیم با اشتباه عمدی یا سهوی فروزان باخته است، چرا به دنبال این شکست تیم به هم بریزد؛ این نشانگر عدم بلوغ تیمی برای تیم بودن است اگر هدف قهرمانی است، پس مانند یک قهرمان مشکلات را مدیریت کنیم.
از روزی که زمزمه قهرمانی برای تراکتور مطرح شد، نگران این روزها بودم. تراکتور به روانشناسی قوی و مشاوره کارآمد نیاز دارد تا از این بن بست خود ساخته خارج شود. حال از قهرمانی جا ماندیم، پس در بازی های بعدی خوب بازی کنیم و به بازیکنان آرامش بدهیم. باخت مقابل پیکان جدا از ضعف تاکتیکی و مهره چینی به استرس ناشی از بازی با سپید رود برمی گردد.
از سوی دیگر کانال های تلگرامی و تهییج و تحریک هواداران و تماشاگران بلای جان تراکتور شده است. لطفا از هواداران و تماشاگران استفاده ابزاری برای به حاشیه بردن و تضعیف تراکتور استفاده نکنیم. بپذیریم که هوادار خوب تراکتور بیشتر بازی خوب را می طلبد و سپس نتیجه خوب.
هدف از این نوشتار فقط کالبد شکافی نتایج ضعیف تراکتور و ریکاوری تیم است، بیایید حامی تیم، باریکنان و دست اندرکاران تیم باشیم.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.