ایرج ثقفی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سراب با تاکید بر ضرورت تسریع، در روند اتمام عملیات احداث بزرگراه سراب – بستان آباد گفت : 7 کیلومتر از فاز دوم این طرح تا پایان سال برای سهولت در سفر مسافران و میهمانان نوروزی بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: تا کنون برای اجرای این پروژه 350 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام 15 کیلومتر باقیمانده 450 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
وی با اشاره به آمادگی شهرستان سراب، برای استقبال از میهمانان و مسافرین نوروزی گفت: این شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در مسیر استانهای شمالغرب کشور، جمهوری آذربایجان و کشورهای آسیای میانه، سالانه پذیرای بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر مسافر و گردشگر است.
وی اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروزی و فصل تابستان در ساعات اوج ترافیک در طول یک شبانه روز حدود 30 هزار خودرو از این محور تردد دارند.
ثقفی، با اشاره به محصولات لبنی و منحصر به فرد این منطقه با برند لبنیات سنتی و صنعتی سراب گفت: با مشارکت بخش خصوصی درصدد راه اندازی دو نمایشگاه عرضه و فروش سوغات و صنایع دستی در این شهرستان هستیم.
فرماندار سراب گفت: وجود 9 آبگرم معدنی در دامنه ارتفاعات رشته کوه بزقوش، ظرفیت بالقوه ای برای معرفی و استفاده گردشگران داخلی و خارجی از خواص درمانی این آبها و طبیعت بکر روستاهای اطراف است.
7224/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.