رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای فرهنگ‌سازی پاک سازی حریم راه‌ها راهداری سطل‌هایی در حریم راه‌ها قرار داده است، افزود: اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای نظارت بر پاک سازی حریم راه‌ها را بر عهده دارد
غلامرضا اویسی تاکید کرد: تامین امنیت راه‌ها اولویت سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای است و در کنار آن پاک‌سازی حریم راه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه زیبایی جاده‌ و طبیعت اطراف آن را با ریختن زباله زشت نکنیم، اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در شهرستان اجرا شد و اجرای کامل و مفید این طرح ملی نیازمند عزم و همراهی تمامی هموطنان است.
اویسی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم در این طرح و خودداری از پرتاب زباله به حریم راه‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی در منابع مالی را شاهد باشیم.
رئیس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای هریس گفت: در برابر صرفه‌جویی مالی می‌توان اعتبار حاصل از آن را صرف ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌ها کرد.
وی افزود: بطور قطع وجود زباله و آلودگی بصری راه و منظر آن تاثیر ناخوشایندی بر کیفیت سفر مردم به ویژه در سفرهای نوروزی خواهد داشت.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.