مدیر کاریابی بین الملل آرمان ماندگار گفت: شرکت آرمان ماندگار به عنوان تنها دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در کشور دانمارک در کل کشور با مجوز وزارت کار و تاییدیه وزارت امور خارجه فعالیت می‌کند، و به غیر از این مرکز، تمامی موسساتی که در این زمینه همایشی برگزار می کنند یا اقدام به فعالیت می کنند، غیرمجاز هستند.
فرح بخش در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: قسمت عمده‌ای از نیروهای کار متخصص در حوزه سلامت  و فنی از طریق شرکت آرمان ماندگار به کشورهای اسکاندیناوی و اروپا اعزام می شوند.
وی ادامه داد: این شرکت به عنوان تنها نمایندگی هدایت نیروی کار متخصص به کشور دانمارک، تمامی اقدامات  صفر تا صد اعم از آماده‌سازی و ترجمه مدارک، پیگیری و ارسال مرسولات تهیه ویزا و ... را انجام‌ می‌دهد و در کشور مقصد نیز پاسخگوی تمام مشکلات و‌مراحل کاری کارجو می‌باشد.
وی اضافه کرد: همچنین یک تیم بسیار قدرتمند در کشور‌های هدف داریم که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را از کارجویان از لحاظ اسکان، حساب بانکی و کارهای اقامتی و کاریابی را انجام داده و از سویی نیز در بحث کمک به مباحث مرتبط با درمان، ورزش و تحصیل برای خانواده‌های این افراد نیز اقدامات موثری انجام می‌دهیم.
وی با بیان این‌که تنها موسسه‌های ‌قانونی و‌مجاز جهت کاریابی و‌اخذ اقامت کاری در شهر تبریز موسسه کاریابی آرمان ماندگار و موسسه کاریابی بابک هستند، گفت: متاسفانه شرکت‌های کاریابی و مهاجرتی غیرمجاز می خواهند از راه های غیر قانونی مخاطب را جذب خود کرده و سرمایه های آن را به دست بیاورند؛ بنابراین باید مسئولان برای مقابله با این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند؛ چراکه این موضوع فرصت‌های شغلی  و امید به آینده کارجویان را از بین برده و شرایط را سخت‌تر می‌کنند.

فرح بخش خاطرنشان کرد: از تمامی استان‌ها و حتی از کشورهای مختلف نیز کارجویان به این مرکز مراجعه کرده و این مرکزمهندسان و نیروی کار ماهر و نیمه ماهر، پزشکان ؛ دندانپزشکان  و پرستاران و فعالان رشته‌های فنی  را از طریق قانونی و با مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پشتیبانی وزارت امور‌خارجه وارد کشورهای اروپایی می‌کند؛ همچنین بحث تضمین دریافتی ها را داریم و در صورت عدم دریافت اقامت کاری به متقاضیان تمامی هزینه‌ها عودت می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین پزشکان عمومی می‌توانند با مراجعه به دفتر ما در کشورهای اسکاندیناوی به صورت رایگان تحصیلات تخصصی خود را ادامه داده و حقوق دریافت کنند.
فرح بخش اضافه کرد: همچنین افرادی دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم نیز به عنوان کارآموز به کشور کانادا اعزام شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی وارد بازارکار نیز می‌شوند.
وی یادآور شد: علاقمندان جهت استفاده از خدمات این مرکز می‌توانند  به دفتر کاریابی بین المللی آرمان ماندگار  مستقر در ولیعصر انتهای همافر - مجتمع تجاری خدماتی اطلس طبقه ۹ واحد ۱۲مراجعه کرده و یا با شماره ۰۴۱۳۳۲۴۹۱۹۳تماس بگیرند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.