به گزارش ایرنا عملیات اجرایی این مدرسه در مساحت یکهزار و 500 متر مربع با 3 کلاس و 2 اتاق مدیریت و معاونت در منطقه شهرک امام میانه که دارای جمعیت بالای دانش آموزی است آغاز شد.
معاون دیوان عدالت کشور عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: مدرسه سازی یکی از اقدامات نیکو و خداپسند است که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
حجت الاسلام مرتضی اشراقی بیان کرد: اجر مدرسه سازی آبادانی آخرت انسان را به دنبال دارد و فرزندان و دانش آموزان این مرز و بوم سال ها در مدارس خیرساز به تحصیل و علم اندوزی خواهند پرداخت تا موجب پیشرفت ایران شوند.
فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این آیین گفت: حضور معاون دیوان عدالت کشور زمینه ساز ورود بسیاری از خیران به شهرستان میانه برای انجام امورخیر شده که افتتاح کتابخانه دیجیتالی در آموزشگاه عترت در روز گذشته و کلنگ زنی مدرسه خیرساز در روز جاری شاهد این مدعا است.
محمدرضا مشایخی همچنین با تقدیر از خیران شهرستان بیان کرد: خیران میانه از فعال ترین این قشر در استان و کشور هستند.
وی همچنین در خصوص دیگر اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان میانه گفت: اجرای طرح کرامت در سکونتگاه های غیررسمی از سوی بسیج مستضعفان و وزارت کشور مصوب شده که در شهرک امام میانه طرح کرامت یک اجرا شد و طرح کرامت 2 نیز در حال اجراست.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.
7231/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.