یونس اسمعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: چهار صندوق کارمندی، سایر اقشار، روستایی و بیمه ایرانیان با 3 پرسنل در خدمت همشهریان هستند.
وی خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال بیمه شدگان در تسریع امور تمدید، تعویض و صدور دفترچه با چهار دفتر پیشخوان در مراکز شهرها برای خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن قرارداد بستیم که میانگین مدت زمان صدور دفترچه 15 دقیقه است.
اسمعیلی همچنین با اشاره به تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و درمان و سازمان بیمه سلامت گفت: 10مرکز جامع سلامت شهرستان در سطح یک با 23 پزشک خانواده، 14ماما و 6 پرسنل آزمایشگاه و چهار دندان پزشک به شهروندان خدمات ارایه می دهند.
وی افزود: برای هر چهار هزار نفر یک پزشک خانواده، برای هر هفت هزار نفر یک ماما، برای 15هزار نفر یک دندان پزشک و سایر تیم های سلامت به بیمه شدگان روستایی خدمات ارائه می کنند که موجب اشتغال پزشکان و اعضای تیم سلامت در شهرهای زیر 20 هزار نفر شده است.
رییس بیمه سلامت شهرستان از پرداخت 2 برابری ویزیت برای پزشکان متخصص خبر داد و گفت: این امر در جهت حمایت از پزشکان متخصص و ماندگاری آنها در مناطق محروم و همچنین کاهش هزینه های درمانی صورت انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: هزینه های داروئی و دیالیز بیماران خاص شهرستان هریس صد در صد پرداخت شده است.
اسمعیلی به الکترونیکی شدن نوع خدمات دهی اولیه پزشکی اعم از ویزیت، سونوگرافی، آزمایش، رادیولویی و خدمات درمانی و دندان پزشکی در سطح یک و همچنین خدمات بستری روستائیان با کد ارجاع و تامین هزینه های بستری آنها به میزان 95 درصد و سایر صندوق ها با 90 درصد اشاره کرد.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.