​مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: به شما قول می‌دهم؛ صدای بی‌صدایان باشم، اگر پیروز انتخابات شدم، می‌ایستم و صدای اقوام، کارگران، دختران، زنان، فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار جماران؛ عصر امروز مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع حامیان خود در شهرستان بهارستان که در استادیوم وزرشی قائم(عج) برگزار شد، گفت: زمانی که رئیس دانشگاه شدم اولین اقدامی که انجام دادم رسیدن به روستاها و مناطق محروم بود. از نظر پزشکی کسانی که فقیر هستند، خطر بیماری بیشتر آن‌ها را تهدید می‌کند و وقتی مریض می‌شوند زودتر جان‌ خود را از دست می‌دهند. اگر سلامت جامعه را می خواهیم باید آنهایی را ببینیم که در حاشیه هستند. من در زندگی علم و دانش خود را در خدمت کسانی قرار می‌دهم که در حاشیه هستند.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، افزود: به شما قول می‌دهم؛ صدای بی‌صدایان باشم، اگر پیروز انتخابات شدم، می‌ایستم و صدای اقوام، کارگران، دختران، زنان، فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود. 

پزشکیان تاکید کرد: من اول اصولگرا هستم. اصولی که معتقد به عدالت و حق است. وقتی حق کسانی را که می‌خورند باید به دنبال اصلاح آن باشیم.  نباید حق کسی پایمال شود. 

پزشکیان تاکید کرد: در ثبت نام مجلس خواستند من را ردصلاحیت کنند، من در این سال‌ها سمت‌های مختلف داشتم و به آن‌ها گفتم اگر در زندگی من و فرزندان و خویشاوندان بنده اگر چیزی پیدا کردید من را اعدام کنید.

 

پزشکیان 2

 

دکتر پزشکیان تصریح کرد: تا امروز امکان نداشته یک مریض را به خاطر پول عمل کنم. من کسانی را که پول ندارند و نمی‌توانند به بیمارستان خصوصی بروند درمان می‌کنم. فریادرس کسانی خواهم بود که فریادرسی در این جامعه ندارند. صدای زنان، جوانان، قومیت‌ها و بازنشستگان خواهم بود. من می‌ترسم برخی حرف‌ها را بزنم چون شاید نتوانم عمل کنم و شرمنده شوم. من در دفاع از حق کوتاهی نخواهم کرد. ما مسلمان شدیم تا در برابر زورگوها و ظالمان بایستیم.  

پزشکیان با تاکید بر وصیت نامه امام علی(ع) گفت: امام علی فرمود، «شما را به تقوا توصیه می کنم». تقوا یعنی عرضه و علم و شعور و آگاهی. در ادامه ایشان می‌گویند: وقتی متقی بودید دنبال دنیا راه نیفتید و اگر چیزی را از شما گرفتند تأسف نخورید.  

کاندیدای ریاست جمهوری اضافه کرد: می‌دانید چرا آدم‌ها محافظه کار می‌شوند و نمی‌توانند از حق دفاع کنند؟ چون برخی وابسته به دنیا هستند و می‌ترسند به مقام نرسند. من اگر دنبال مقام باشم، باید به صورتی حرف بزنم تا آقایان که در قدرت هستند از من نرجند. من دنبال پست و مقام نیستم. اگر از این دنیا خواستند از من چیزی بگیرند باکی ندارم. ما مقصریم. ما نتوانستیم آن‌چه شایسته ملت است درست انجام دهیم.  

وی در پایان افزود: ما برای ایران و مملکت تا پای جان ایستاده‌ایم. عزت برازنده ایرانیان است نه شرمندگی و گرفتاری.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.