حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از ساعتی پیش مملو از خیل عاشقان مکتب خمینی کبیر شده است که ضمن میثاق با آرمان‌های امام برای بهره‌مندی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) آمده‌اند.

به گزارش جماران؛ حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از ساعتی پیش مملو از خیل عاشقان مکتب خمینی کبیر شده است که ضمن میثاق با آرمان‌های امام برای بهره‌مندی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) آمده‌اند.

 

 

 سید حسن خمینی: ان شاء الله شاهد یک حضور معنادار در انتخابات باشیم و کسانی که مسئولیت دارند هم زمینه‌های آن را فراهم کنند/ رژیم صهیونیستی جز زبان قدرت نمی‌فهمد/ اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد/ اگر پیروان امام بخواهند امام‌وار زندگی کنند، راه جز از مسیر دل‌های مردم نیست

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: رژیم اشغالگر قدس، رژیم دروغین صهیونیستی امروز در همه جهات هیمنه خودش را باخته است.

عزت، رمز پیروزی ما بوده، هست و خواهد بود.

 

677

 

یک ملت در حیات سیاسی خودش اگر عزت نداشته باشد، مانند ماهی برون آب است.

انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به او حساس باشیم. ان شاء الله شاهد یک حضور معنادار باشیم و کسانی که مسئولیت دارند هم زمینه‌های آن را فراهم کنند.

اگر پیروان امام بخواهند امام‌وار زندگی کنند، راه جز از مسیر دل‌های مردم نیست.

مراقب باشیم، یاد و نام امام بزرگوارمان به عنوان روح و روان جمهوری اسلامی از یادها نرود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.