ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی در سال 1403 با موبایل +جزئیات و راهنمای کامل

متقاضیان جهت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، می توانند در مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن، اقدامات لازم را برای ثبت نام در لینک سایت وام اجاره خانه انجام دهند. همچنین، در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1403 یا همان سامانه اقدام جامع مسکن ملی، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir، همانند سامانه ثمن نهضت مسکن، این امکان را برای متقاضیان، فراهم می کند که با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت کنند. نحوه دریافت وام​ ودیعه مسکن نیز به صورت غیر حضوری، از طریق این سامانه انجام می شود. در این قسمت به راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

 

به گزارش جماران ، متقاضیان، دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، می توانند در مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن، اقدامات لازم را برای ثبت نام در لینک سایت وام اجاره خانه انجام دهند. همچنین، در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر می باشد.

ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه tem.mrud.ir، برای بهره مندی از تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 روش ثبت نام وام ودیعه مسکن


 

مستاجران، جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، برای ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir، می بایست مراحلی را طی نمایند. در ادامه اندیشه معاصر در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در سامانه tem.mrud.ir، توضیحات لازم آورده شده است.

  1.  جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن، می بایست ابتدا، وارد سایت tem.mrud.ir شوید. سپس، از نوار بالای صفحه، گزینه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب نمایید.
  2. در این قسمت، قوانین و مقررات مربوط به ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن، برای شما نمایش داده می شود؛ پس از مطالعه دقیق، بر روی گزینه سبز رنگ متن بالا را مطالعه کردم و می پذیرم، کلیک کنید.
  3. در این صفحه، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را بزنید.
  4. در این مرحله، مشخصات فردی خود را وارد نموده و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.
  5. در این مرحله، برای افزودن افراد تحت تکفل، بر روی به علاوه سبز رنگ کلیک نمایید و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید
  6. سپس، جهت تایید شماره همراه، یک کد تایید برای تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن کد را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید را بزنید.
  7. در نهایت، شما نمایش داده می شود. که اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده باشد، پیغام زیر، برای شما نمایش داده می شود.

ثبت نام وام ودیعه مسکن 1403

 

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن 1403

1- جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، ابتدا وارد سایت saman.mrud.ir  شوید. سپس، گزینه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب نمایید. شایان ذکر است، پیگیری وام ودیعه مسکن در مرحله دوم و بعد از ثبت نام نیز، از طریق همین آدرس، امکان پذیر می باشد.

 

ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران 1403

 

2-در این مرحله، قوانین و مقررات مربوط به تسهیلات کمک ودیعه، برای شما نمایش داده می شود. آن را با دقت مطالعه نموده و سپس، بر روی گزینه سبز رنگ متن بالا را مطالعه کردم و می پذیرم، بزنید. 

 

نحوه دریافت وام ودیعه مسکن 1403

 

3-در این قسمت، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

 

ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

 

4-در این مرحله، مشخصات فردی خود را در کادر های مربوطه وارد کنید و سپس، گزینه مرحله بعد را بزنید.

 

نحوه دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳

 

5-در این صفحه، می بایست با زدن علامت به علاوه سبز رنگ، افراد تحت تکفل خود را اضافه کنید.

 

ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۳

 

6-حال، برای تایید شماره موبایل شما، یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال می شود که می بایست آن را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید را بزنید. 

 

نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

 

7-در نهایت، پس از تکمیل مراحل ثبت نام، پیغام زیر که حاکی از آن است که مراحل ثبت نام شما موفقیت آمیز طی شده است، برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

ثبت نام وام ودیعه مسکن 1403

 

همچنین، به متقاضیان، توصیه می شود، برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ از نسخه به روز رسانی شده مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده کنند و توصیه می شود، هنگام انجام مراحل ثبت نام، به هیچ وجه، گزینه برگشت را نزنند. افرادی که قصد دریافت وام اجاره خانه را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، برای بهره مندی از تسهیلات اجاره خانه، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، مطالعه مقاله ای که در قسمت حتما بخوانید آمده ، توصیه می گردد.

 

راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1403 یا همان سامانه اقدام جامع مسکن ملی، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir، همانند سامانه ثمن نهضت مسکن، این امکان را برای متقاضیان، فراهم می کند که با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت کنند. نحوه دریافت وام​ ودیعه مسکن نیز به صورت غیر حضوری، از طریق این سامانه انجام می شود. در این قسمت به راهنمای سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

 

همچنین، لازم به ذکر است که سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران در مرحله اول و مرحله دوم در سال ۱۴۰۳، علاوه بر ارائه خدمات در رابطه با ثبت نام وام اجاره خانه، امکانات دیگری نیز ارائه می دهد که یکی از این امکانات، پیگیری وام ودیعه مسکن، به صورت غیر حضوری می باشد و متقاضیان، برای پیگیری درخواست خود، باید، به سایت این سامانه، مراجعه کنند. 

 

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن، در سال گذشته از 12 خرداد ماه آغاز گردید. همچنین، میزان سقف وام اجاره مسکن،در تهران 200 میلیون، در مراکز استان ها 150 میلیون و در سایر شهر ها 40 میلیون در نظر گرفته شده است. همینطور تسهیلات ودیعه مسکن در روستا ها 40 میلیون می باشد. 

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید